2010. május 29., szombat

Romantikus szürkék

Romantic greys



Megint elkapott az alkotás láza, újra a kedvenceimmel, ezekkel a barnás-szürke árnyalatokkal kísérletezem és ismét kispárnahuzatot készítek... Kissé macerás kézzel összeöltögetni a kis hatszögeket, de pont azt szeretem ebben a technikában, hogy nem kell a varrógépet zakatoltatni hozzá, akár a kertben is varrogathatok miközben hallgatom a madarak és a gyerekek csicsergését :)
Tanulva az előző (és egyben legelső) munka tapasztalataiból, most vékony pamutvásznat vettem. Van közöttük pöttyös, apró virágos és halvány tollmintás is, úgyhogy az összhatás biztosan jóval lágyabb és romantikusabb lesz. Hamarosan kiderül...

11 megjegyzés:

  1. Cicaszínek megint. :)) Ez is csodás lesz, előre megjósolom.... :D

    VálaszTörlés
  2. Már most öröm rájuk nézni. Biztos gyönyörű lesz a végeredmény. Nagyon kíváncsi vagyok. :) Már az előző párna is nagyon tetszett.

    VálaszTörlés
  3. Úgy látszik, ez a szürke pöttyös anyag most nagyon divatos:)
    Kíváncsian várom, ezekből milyen lesz. Merthogy az előző párna nagyon jó lett.

    VálaszTörlés
  4. Lidércke, legközelebb egy kis rózsaszín is kerül az összeállításba, mivel a cicám nózija gyönyörű halvány rózsaszín :)

    Köszi Jandó! Tegnap este sokat haladtam a varrogatással, vékony anyaggal sokkal könnyebb dolgozni. Ha ma is tudok varrogatni, holnap reggel már le tudom majd fényképezni a kész művet :) Remélem, sikerül.

    Julcsi, szürke és pöttyös akár külön, akár együtt nálam mindig sikeres volt :) Szerencsés véletlen, hogy most pont ebben a "koszos" árnyalatban sikerült találnom apró pöttyös anyagot.

    Olyan jólesik varrogatni, megyek és folytatom a párnácskát... :)

    VálaszTörlés
  5. Olyan szép ez a szürke pöttyös anyag honnan van :)
    Kiváncsian várom a végeredményt :)))

    VálaszTörlés
  6. Én voltam tegnap az a szerencsés, aki élőben látta a készülő alkotást, úgy még gyönyörűbbek a színek és szájtátva néztem, ahogyan készül.
    Ehhez a technikához még sok-sok türelmet kell gyűjtenem :-))))))))

    VálaszTörlés
  7. Hunszil, Budán az Allee-ban a 2. emeleten van egy kreatív-bolt, ott vettem a pöttyös anyagot.

    Misu, tényleg sok türelem kell, de teljesen kikapcsol, amikor varrok :)

    VálaszTörlés
  8. Szépek az anyagok ,kiváncsi vagyok milyen lesz majd együtt!

    VálaszTörlés
  9. Már majdnem készen van, én elégedett vagyok az összhatással :)

    VálaszTörlés
  10. Nem okoskodásnak szánom, de a kreatív bolt mögött van a Mesebolt és ott lelhető fel az anyag. Én is ott vettem:-))))

    VálaszTörlés
  11. Julcsi, nem tudtam, hogy Mesebolt a neve... most már igen :)

    VálaszTörlés