2010. május 13., csütörtök

Apró örömök...

Tiny lovely things...



... is érnek mostanában engem.

* Sikerült hazaérnem, mielőtt a nyakamba zúdult volna az égi áldás, szóval a vihart megúsztam szárazon :)
* Találtam egy tuti szoknya szabásmintát, amihez fekete lenvásznam is van itthon, csak cipzárt kellett ma vennem.
* Fogytam 5 kg-ot az elmúlt egy hónapban és ettől rettentő boldog vagyok :)))
* Jól sikerült az angol tesztem.
* Isteni hagymalevest főztem délután, íme a recept:

3 nagy fej hagymát megpucoltam, apróra vágtam, 7 dkg vajon megfonnyasztottam. Hozzátettem egy kevés felkarikázott zsenge póréhagymát és 2 gerezd fokhagymát. Felöntöttem vízzel és öntöttem még hozzá 2 dl száraz fehérbort is. Megsóztam, megborsoztam, tettem bele egy késhegynyi szerecsendiót és egy szál kakukkfüvet. Fél órát főztem, majd beleöntöttem 1 dl főzőtejszínt. Még egy kicsit főztem, majd botmixerrel simára dolgoztam. Reszeltem rá sajtot és megettem két tányérral belőle...

Jó étvágyat és szép hétvégét!

... in my life.

* I could arrive home before the storm :)
* I found a nice pattern for a skirt and I had to buy only a zip becaue I have some beautiful linen among my fabrics.
* I lost weight (5 kg!!!) within a last month, I'm sooo happy :)))
* I passed my English exam.
* I cooked a very tasty onion soup in the afternoon.

Have a nice weekend!

9 megjegyzés:

  1. Kedvencünk a hagymaleves. Cipó helyett mindeg zsemlébe rakjuk és a legjobb része az átázott zsemle:))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretem a hagymalevest. Sok sajttal, pirított zsemlekockával.... nyammm.... :) Na, én ezért nem fogyok, pedig de jó lenne! :))

    VálaszTörlés
  3. Pirított zsemlekockát és egyéb fenséges pékárut csak azért nem ettem a leveshez, hogy az a "leszenvedett" 5 kiló nehogy egyszeriben visszajöjjön, amúgy máskor én is azzal eszem a hagymalevest...

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a vizsgádhoz!!!!Gondoltam ám Rád!
    Ó és arra a szoknyára is nagyon kiváncsi vagyok.Ha lenből lesz,csak szép lehet!Nagyon szeretem a lent!

    VálaszTörlés
  5. Úgy látom neked jó hétvégéd lesz :)De jó....
    A hagyma levest meg kipróbálom ....Köszi
    Szép hétvégét

    VálaszTörlés
  6. Köszi Krisz :) Remélem, hamarosan elkészülök a szoknyával, bár annyi félbehagyott dolgom van, hogy előbb ezekből kellene egyet-egyet befejeznem...

    Hunszil, remélem, tényleg jó hétvégém lesz, bár most a kislányom itthon maradt velem, úgy tűnik, megfázott. Talán így 3 nap alatt meggyógyul... A hagymaleveshez pedig sok sikert!

    VálaszTörlés
  7. Veled örülök! :)
    Remélem, folytatódik ez a jó vonal... :)

    VálaszTörlés
  8. Kopogd le, légyszi... :) Amúgy köszönöm!

    VálaszTörlés
  9. Legyen mostanában csupa ilyen élményed!!

    VálaszTörlés