2010. május 14., péntek

5 perc napsütés

5 minutes sunshine









Ennyi jutott nekünk mára, de talán egész hétre is. Hát nem túl sok. Bosszantó ez a május...
Sorra nyílnak a virágaim, színesek, illatosak, én meg nem tudok kimenni hozzájuk a szinte folyamatos esőzés miatt. Amint egy kicsit eláll az eső, máris megyek terepszemlét tartani a kertbe. Ilyen ragyogó rózsaszín virágokat hozott a szegfű, az illata is bódító, egészen elszédített, amíg a fényképeket készítettem.
Most éppen újra dörög és villámlik és úgy hallottam, a hétvége sem lesz különb. Úgyhogy újra elő a pulcsikkal, vállkendőkkel, próbáljuk meg átvészelni ezt a bolond időt...

There were only 5 minutes of sunshine today, and the whole week was rainy and windy, too. This May is a bit annoying...
My garden is full of flowers but I can't go out the house because it's raining cats and dogs. But the dianthuses are blooming, they are so pink and smelling so sweet!
It's thundering and lightning again and the weather will be similar at the weekend as far as I know. So have a nice weekend, if it's possible...

8 megjegyzés:

  1. Másrészről viszont: a májusi eső aranyat ér...:))

    VálaszTörlés
  2. Nyílik nálam is a szekfű. Isteni illata van. A virágoknak is nagyon kellene a napsütés! Meg nekünk is!

    VálaszTörlés
  3. Maimoni, akkor nagyon gazdagok leszünk :)

    Terike, szerencsére késő délután azért volt egy kis napsütés errefelé... De már nekem is nagyon hiányzik a meleg és a napfény.

    VálaszTörlés
  4. nekem is ugyanaz a a mondás jutott eszembe,mint Maimoninak: a májusi eső aranyat ér.:)

    VálaszTörlés
  5. Épp a kerti bográcsozásunkat mossa el ez a "kincs"... :(

    VálaszTörlés
  6. Ha szeretnéd cserebélhetünk.Én küldök neked egy kis meleg napsütést,ha te adsz abból a mennyei szegfűillatból...

    VálaszTörlés
  7. Ne is mondd! Sokat nézd ebben a csúnya időben ezeket a szép fotókat! Legalább addig sem gondolsz az időjárásra!:)))

    VálaszTörlés
  8. Krisz, ezt megbeszéltük, máris postázhatod :)

    Eszterda, a májusi orkánról nincs valami okos mondás? Csak hogy ne utáljam ennyire... 3-kor keltem, mert nem hagyott aludni a szélvihar bömbölése :(

    VálaszTörlés