2009. február 9., hétfő

Szülinapi torta



Nagyon büszke vagyok magamra, mert a képen lévő tortát én találtam ki és én is készítettem el sk. Annácska is mosolyogva nézte, hogy még egy torta-csomagot is kapott a szülinapjára. Ráadásul még finom is volt.
Két vékony piskótalapot sütöttem, mindegyiket harmadoltam, margarinos kakaós krémmel megkentem a lapokat, majd az egészet kívülről is teljesen bekentem. Két marcipánmasszát összegyúrtam, aztán szinte átlátszóra nyújtottam. Minimális káromkodással rátettem a tortára (szerencsére nem szakadt el), majd a kiálló részeket levágtam. Ezután a sarkoknál a marcipánt behajtogattam, mintha csomagoló papír lett volna. A masnihoz másik színű marcipánból készítettem szalagot, ráügyeskedtem a tortára. A maradékból kis virágokat készítettem. Végül rátettem a gyertyát. Ennyi... Ugye nem is bonyolult?

3 megjegyzés:

  1. Ezt a Sugar Shop-os látványcukrászda is megirígyelhetné, ott láttam ehhez hasonló csodákat, csak éppen gondolom az legalább tízszer ennyibe kerül...Ez pedig házi ízű, utánozhatatlan, kreatív gyönyörűség sk.
    Szóval le a kalappal, csak ámulok bámulok. Annácska nagyon szerencsés, hogy ilyen anyukája van és ezt most tiszta szívemből így érzem.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyes anyuka !Gratulálok :)!
    Boldog szülinapot Annácska !

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Alexa! Puszit és fülhúzást átadom Annácskának...

    VálaszTörlés