2011. június 26., vasárnap

Macska móka :)

Funny cats :)




Estefelé érnek haza a nyaralásból a gyerekek, már nagyon várom őket. Messze utaztak és nagy kalandban volt részük: pár napig Ausztriában, párom unokatestvérénél, egy biofarmon segítettek szénát gyűjteni, állatokat gondozni. Biztosan késő estig mesélnek majd az élményeikről...
Nem szeretném őket üres kézzel várni, ezért gyorsan befejezem ezt a két kis horgolt macskát. Egyelőre itt lábatlankodnak a fonalak között, de estére talpra állítom őket, mert már csak összesen 8 lábacska hiányzik. Az ötlet nem az enyém, itt találtam, ezúton is köszönet érte!

I'm crocheting these funny cats to my children. My lovlies are on the way home from the Austrian ecofarm-holiday. I think it was a big adventure and my children will talk far into the night.
I go now finishing the cats, they haven't got legs yet...
The idea isn't mine, I found here, and many many thanks for it!

19 megjegyzés:

  1. You did it again, Anna.
    Cute and lovely az always.

    VálaszTörlés
  2. Hát Magácska nem ment velük csak a takaró???

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nagy kaland lehetett a gyerkőcöknek, ezek a cicák meg annyira helyesek, hogy csak na! A két szín is telitalálat! Szerelmes lettem beléjük! Még az is lehet, hogy horgoltatok valakivel hármat a lányoknak.

    Ági

    VálaszTörlés
  4. Sugar Posie, thanks a lot :)

    Belinda, cicából soha nem elég :)

    Misu, vannak váratlan közbejövések, amikor a tényálladék fennforgása miatt elhalasztódnak bizonyos cselekmények. Majd mesélek...

    Ági, a gyermekeket épségben visszakaptam, megfürdettem és most éppen a macsekokat ölelgetik. Kicsit elfáradtak az utazásban és a mesélésben :)

    VálaszTörlés
  5. Cukik a macsekok, gyönyörűek a színek! Megkérdezhetem, hogy milyen fonalból készültek?

    VálaszTörlés
  6. GumiPók, már nem lapítanak, mert van lábuk :) Hatalmas sikerük lett, most épp a gyerekek ágyában hesszelnek. A zöldet el is neveztük UBI van Kenobinak :)

    Hekka, köszi! Eccerű Cataniából horgoltam a macskákat, most van egy-két ilyen rikító, új szín a kínálatukban, nem tudtam otthagyni őket :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon helyesek a cicák, gratulálok! Ilyenkor nagyon sajnálom, hogy nem tudok horgolni:)

    VálaszTörlés
  8. Megnéztem az "eredeti" macsekokat, de a tieid összehasonlíthatatlanul jobbak!

    VálaszTörlés
  9. Andrea, köszönöm a dicséretet :) Horgolni nem is olyan nehéz, a neten leírásokat, horgolóiskolákat, videókat is találsz (ajánlom a Barka Horgolósulit), és a különböző fórumokon választ kaphatsz a kérdéseidre is. Érdemes elkezdeni horgolni tanulni :)
    Az én macsekjaim nem szebbek, hanem mások. Hihetetlenül mókásak, stílusosak Anka figurái, mindig mosolyognom kell, ha megnézem a blogját. Ha akartam sem tudtam volna pont olyan cicákat horgolni, mint ő. Egyszerűen azért, mert annyira egyediek :)

    VálaszTörlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  11. Töpszlívi, közvetlenül az úszkáló halacskák felett, az oldalsávban megtalálod...

    VálaszTörlés
  12. Irtó helyesek! Olyan kétségbeesett a tekintetük! Persze, most hogy már megjöttek a gazdik, nyilván megnyugodtak.:)

    VálaszTörlés
  13. Szia! Nézz be hozzám kérlek, díjat adok.
    http://sophiarawfood.blogspot.com/2011/06/ujabb-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  14. Adél, tényleg elég megszeppent ábrázatuk van :) De nagy sikerük volt, most is velük játszanak a gyerekek...

    Sophia, köszönöm a blogdíjat :)

    VálaszTörlés
  15. Imádok ide benézni:) ezért is megajándékozlak egy díjjal! ha elfogadod, látogass az oldalamra !

    VálaszTörlés
  16. Köszönöm, Márti, nagyon kedves tőled :)

    VálaszTörlés