2010. május 21., péntek

Alakul...

It's being made...



A hatszögeket szépen elkezdtem összevarrogatni. Nagyon tetszik az összhatás, de elkövettem egy óriási hibát: ezek az anyagok túl vastagok ahhoz, hogy kézzel varrogassam össze őket. Az egyharmadánál járok nagyjából, de pihentetni kellett a kezemet, mert az ujjaim vörösre dagadtak és lüktettek, mintha megcsípte volna őket egy méhecske :(
Úgyhogy mindenkinek - aki szívesen pazarolná az idejét arra, hogy hatszögletű anyagdarabkákat varrogat össze - azt javaslom, hogy VÉKONY vásznat válasszon a munkához...

12 megjegyzés:

  1. Esetleg egy gyűszű ha van a háznál, vagy azzal is fáj?

    VálaszTörlés
  2. Már nagyon várom az összhatást!!!

    VálaszTörlés
  3. Anice, gyűszűvel sajnos nem tudom áthúzni a tűt az anyagokon :( Most már mindegy, ezt a párnát még végigszenvedem valahogy, a következőhöz viszont csakis vékony anyagot keresek majd.

    Eszterda, sokkal modernebb lesz, mint ahogy először gondoltam... Ami egyáltalán nem baj, csak kicsit mást vártam. De még biztosan sokat változik az összhatás, mire teljesen elkészülök vele. A színeit mindenesetre imádom :)

    VálaszTörlés
  4. Együttérzek veled az ujjpróbáló műveletekben. Mindennek ellenére én is kíváncsian várom az összhatást :)

    VálaszTörlés
  5. Köszi! Sokat haladtam a darabkák összevarrogatásával, egészen belehabarodtam ebbe a technikába :) Kicsit utánanéztem a neten, hogyan is csinálják a profik, hát nem pont így, ahogy én, de sebaj, ezután majd követem a hozzáértők instrukcióit...

    VálaszTörlés
  6. Ez a kis reszlet is nagyon szep mar amit megmutattal.Nagyon kivancsi vagyok!

    VálaszTörlés
  7. Anna nagyon gyorsan dolgozol:-) Csodaszép a szürkéd!

    VálaszTörlés
  8. Tündérlátta, ha valami érdekel, szárnyakat kapok, ha pedig untat, akkor...
    Nagyon izgulok, hogy szép lesz-e a végeredmény? Minden egyes hatszöggel változik az összkép. Ez nagyon izgalmas és így nem unom meg hamar a varrogatást.

    VálaszTörlés
  9. Tudom, hogy kicsit elkéstem a jótanácsokkal...

    Az ilyen kemény anyagokhoz nagyon jó tűt érdemes használni. A vékony (de nem a gyöngyös vastagságú, azok nem bírnák a gyűrődést), hosszú, csúszós tűk a kényelmesek. Ha elkezd kicsit kopni, már nem tudsz varrni velük. De ezekhez feltétlenül használni kell a gyűszűt, mert mikor átnyomod tényleg ronda dolgokat tudnak csinálni... Én a középső ujjamra szoktam felhúzni, azzal nyomok, a hüvelykkel és a mutatóval húzok - kell némi idő, hogy hozzászokjon az ember a mozdulathoz. Külföldi blogokban sokan esküsznek a bőr gyűszűre, de én itthon még nem találkoztam vele. (A másik trükköm, ha mégsem csúszik át könnyedén, bevetem a gyöngyfűzéshez használt recés oldalú kúposfogómat.)

    VálaszTörlés
  10. Köszi Zsófi :) Most már végigszenvedtem ezt a párnát, de többet nem választok ilyen vastag anyagokat, az biztos. A gyűszűt nem tudtam megszokni, viszont az egyik kreatívboltban ajánlottak egy kis bőrkorongot, amivel megfogva a tűt könnyebb áthúzni az anyagokon. Lehet, hogy ezt egyszer még kipróbálom...

    VálaszTörlés
  11. Be kell vallanom, hogy a gyűszű nehéz kérdés. Nekem egy vált be; a nagymamámtól örököltem, nagyon régi. Tökéletesen illik az ujjamhoz. Bár a Müllernél most van egy, ami tetszik nekem...

    VálaszTörlés