2010. március 31., szerda

Örömszínek

Colours of joy











Örülök a tavasznak. Örülök a színeknek. Örülök az életnek :) Azzal is régóta tisztában vagyok, ha színekről van szó, akkor alapvetően a szürke-lila-rózsaszín határoz meg engem. De most, amikor a hálószobánkról készült képeket töltöttem fel, engem is meglepett, hogy milyen nagy szükségem van az élénk színekre a tél szürkesége után. Szinte érzem, ahogy energiával töltenek fel. Persze nem mindenki kedveli a lilákat, van, akit a friss zöld hoz lendületbe, másokat a ragyogó napsárga. A lényeg, hogy pár jól elhelyezett intenzív színfolttal vidámabban indulhat a napunk. Próbáljátok ki ti is!

I enjoy the spring. I enjoy the colours. I enjoy the life :) I know that my definite colours are grey-violet-pink. But now I can see how much I need intensive shades after this winter. I feel they give me energy. Somebody likes fresh green, somebody prefers sunlight-yellow. It doesen't matter. But I think the day can begin better with bright colours around us. Come on, try it out!

13 megjegyzés:

  1. Annás, gyönyörű lett a takaró!!!! És csodásak a színei, és nagyon szép a hálószoba, olyan ízléses...gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Ugye hogy aranyos lett a takaró, Feketeribizli? Egyébként úgy éreztem, hogy sohasem fogom befejezni, olyan végtelennek tűnt. De készen lett és nagyon szeretem :) Már töröm a fejem egy fehér-kőszürke-tojáshéjszín nagyiblokkos ágytakarón... Karácsonyra el is készülhetne, ha most nekiállnék ;)

    Köszönöm Eszterda :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szeretem ezeket a színeket együtt én is. De ilyen szépen együtt, harmóniában ritkán láttam még őket. A takaró hoz meg elismerésem. Tényleg jó sok munka lehetett, de biztosan megérte. Ó, és ott a különleges nagyikockás párna, ami sokunk kedvence. :)

    VálaszTörlés
  4. Tényleg, a párna! Már megterveztem a párját törtfehér kicsi blokkokból :) Teljesen beleszerettem a párnákba, azt szeretném, ha tele lenne az ágyam velük...

    VálaszTörlés
  5. A takaró nekem is nagyon tetszik!!!!Én képtelen lennék egy ilyet befejezni!Jó sok munkád van benne,de talán épp ezért is ilyen kedves.A "szinterápiát" nekem a kövek jelentik.Olyan jó velük babrálni,összeválogatni őket.

    VálaszTörlés
  6. Ó, a kövekre most egy kicsit haragszom, mert a nagy kavicsokat sikerült a lányom zsebeiből kibányásznom, de valahogy 2 maréknyi gyöngykavics meglapult és a mosógépemből kapirgáltam ki egyenként egy részét. Még szét kell szedni és a szűrőnél is megnézni :( Amúgy szeretem a köveket, a tengerpartról mindig hozok egy két szép darabot...

    VálaszTörlés
  7. Akkor még szerencse hogy Réka a faágakat gyűjti?Majd vigasztalom magam azzal amit irtál ,amikor a virgácsokat kaparászom a kocsi ülése alól.Én egész konkrétan a féldrága kövekre gondoltam,van néhány dobozzal!Olyan szép szinesek,sokfélék.Persze szeretem a vizparton gyűjtött köveket is.

    VálaszTörlés
  8. A féldrágaköveket apukám gyűjti, így persze a gyerekek is :)

    VálaszTörlés
  9. Imádom a színeket!! ...és a lila...!!!!:)
    A természetet becsempészni a lakásba, felvidít!
    Péter

    VálaszTörlés
  10. Ezek az élénk színek segítenek jókedvűnek maradnom ebben a borongós áprilisban nekem is...

    VálaszTörlés
  11. NAgyon irigylem az ágytakaródat. Gondolom jó sokáig tartott mire elkészült...de megérte!!!

    VálaszTörlés
  12. Több, mint fél évet küszködtem vele. Ha előre tudom, bele sem kezdek. Szerencsére nem is sejtettem, hogy ilyen sokáig fog majd tartani :)

    VálaszTörlés