2009. március 30., hétfő

Szerzemény



Szombaton csodás tavaszi idő volt, sütött a nap, végre nem fáztam annyira. Gondoltam, itt az ideje idén először meglátogatni a bolhapiacot. Párom a munkahelyén, gyerekek a nagymamánál (iskolaszünet!), macska a kertben... irány az Ecseri! Imádok a mindenféle holmival megrakott standok között mászkálni, a tárgyakat kézbe venni, az árusokkal beszélgetni. Láttam sok gyönyörű dolgot, sajnos általában nem az én pénztárcámhoz mért áron. De a különleges tárgyakat csupán nézegetni is öröm. Aztán amikor már szinte mindent láttam, rábukkantam erre az üvegharangra. Sajtokra, süteményekre szokták ráborítani, hogy ne száradjanak ki az ételek és a legyek se tudjanak hozzáférni. Vagy a macska :) Már régóta vágytam valami hasonlóra, most kapva kaptam az alkalmon: megvettem. Persze alkudoztam egy negyed órácskát, ahogy illik... Aztán már csomagolta is be újságpapírba a kereskedő és a lelkemre kötötte: vigyázzak nagyon erre a kincsre! Úgy lesz, ígérem. Most már csak egy hozzá illő tálat kell találnom...

4 megjegyzés:

  1. Bárkié volt méltó kezekbe, helyre került.
    Holnap találka?
    Ágnes

    VálaszTörlés
  2. Igen! 2 hónapnyi bonyodalom után úgy néz ki, hogy sikerülni fog... de nem szabad elkiabálni a dolgot...

    VálaszTörlés
  3. szia.Én is imádom a bolhapiacokat.Én Ausztriába járok.Gyönyörű dolgok,elfogadható árak.imádom.Nagyon tetszik a szerzeményed.Én is vágyom egy ilyenr.Én dekorációt tartanék alatta.bár a célja az amire te használod.edith

    VálaszTörlés
  4. Szia Edith!
    Nagyon jó lehet a bécsi bolhapiac is, másoktól már hallottam róla. Egy ideje én is készülök oda, de még nem sikerült megszerveznem.
    Egy blogon már láttam, hogy dísztárgyakat tartanak ilyen üvegharang alatt, szerintem még önmagában is gyönyörű...

    VálaszTörlés