2009. március 23., hétfő

Hálószobatitok



Szeretem a hálószobámat. Szeretem a színeit, szeretem a csíkjait. Szeretem a fényeit, szeretem az árnyékait. Szeretem a bútorait, szeretem a tárgyait... mégis meg szeretném változtatni. Új színeken, új képeken, új anyagokon töröm a fejem. Egyre tisztább a kép, milyenre alakítsam. Csontszínek, fekete, óarany, gyöngyházfény. Selyem, bársony, műszőrme. Könyvespolc az esti olvasáshoz, és mert lent már nem nagyon fér el több könyv. Új csillár. Esetleg egy keleti szőnyeg. Sok-sok fekete-fehér családi fotó. Egy kárpitozott pad az ágy végébe. Díszpárnák, kicsik és nagyok.Hamarosan kialakul a fejemben az a változat, amihez folyton visszatérek, és akkor tudom, hogy készen vagyok a tervezéssel, jöhetnek a tettek. Alig várom már!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése