2011. május 16., hétfő

Pillangó a válladon

Butterfly on your shoulder











































De előtte meg is kell ám horgolni :)

Ennek a Pillangó fonalból készült stólának a leírását megtaláljátok a Barka Horgolósuliban.

Jó horgolást mindenkinek!

But first you have to crochet it :) 

This scarf is made from yarn called "Pillangó" (it means butterfly), and you can find the tutorial on Barka web-crochet-school, only in Hungarian but with lots of helpful photos.

Have a funny crochet-time!

19 megjegyzés:

  1. köszi a közzétételt!zita üdv

    VálaszTörlés
  2. Csábító műremek, és az, hogy már csak meg kell horgolni, még jól is hangzik, főleg efféle fonalcsodából:) Ha lesz olyanom, nem fogom kihagyni, köszönet az elkészítés bemutatásáért!

    VálaszTörlés
  3. Igen, tudom hogy csak dumálok, de listás!!!
    Azt hiszem, fel kellene venni a listára, hogy valamit megcsinálni a listáról!:)

    VálaszTörlés
  4. Ahh, végre. Csak a fonalat közben elhorgoltam másra.... :-D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon különleges ez a stóla. Különlegesen tetszik nekem.

    Köszönöm hogy a horgolósuliban olyan részletesen és szemléletesen közzétetted a mintát,amit a magamfajta kezdő is el tud majd készíteni.
    Mert meghorgolom, semmi kétség!


    /lehet hogy nem pillangóból, bár a fonal csodaszép/

    VálaszTörlés
  6. Örülök, hogy tetszik :) A mintát tényleg olyan pihentető volt horgolni, biztos, hogy máshoz is használom majd. A Pillangót pedig érdemes kipróbálni, a nyers selyem igazán különleges. Ráadásul most sok új árnyalatban kapható...

    VálaszTörlés
  7. köszönet az ötletért és a mintáért! ez a szín és anyag olyan gyönyörű, kedvet kaptam én is ehhez a fonalhoz. szerinted milyen lehet kötve? ugye, jobb horgolni?

    VálaszTörlés
  8. Nem tudom, még nem kötöttem belőle, de azt is szívesen kipróbálnám.

    VálaszTörlés
  9. Köszi, köszi, köszi... már rendeltem is fonalat hozzá
    Köszi még egyszer!

    VálaszTörlés
  10. De jó, úgy örülök, hogy tetszik :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép lett, egy ilyen kell nekem is!

    VálaszTörlés
  12. Valószínűleg én is készítek még ilyet, de feketében, alkalmi összeállításhoz, amolyan "ünneplőst" :)

    VálaszTörlés
  13. Megnéztem az új Pillangókat, az új színeket.

    Jajnekem....

    VálaszTörlés
  14. El tudod képzelni, hogy én, aki soha, de soha nem hordok sárgát, a rikítós sáfrányszínűből szeretnék horgolni? Ez már jelent valamit...

    VálaszTörlés
  15. Igen, elképzelem és jól megértem.Nem találok ebben semmi furcsát!

    Amellett hogy én se viselek soha semmi sárga holmit.




    Azért a létrejött sárga horgolátumot tedd közzé!

    VálaszTörlés
  16. Köszönet a részletes leírásért. Így én is neki mertem fogni. Viszont most egy kicsit elbizonytalanodtam. Nem tudom hogy ilyennek kell - e lennie. Lehet hogy túlságosan megtekertem? Megköszönném ha megnéznéd: http://erykasweetlife.blogspot.com/2011/05/mobius-stola.html

    VálaszTörlés
  17. Eryka, megnéztem, de olyan kicsi a kép, hogy nem tudok eligazodni rajta. El tudnád küldeni mailben? Oldalt megtalálod a címemet. Egyébként először tényleg furcsán tekergős volt nekem is a stóla (Ha megnézed a Barkánál az utolsó képet, ott látszik igazán). Várom a képet!

    VálaszTörlés