2011. május 6., péntek

Péntek délután

 Friday afternoon














































Tegnap végre befejeztem ezt a még ősszel elkezdett párnát, úgyhogy törhetem a fejem, mi legyen a következő kézimunka. Válasszak egyet a rég elkezdettek közül, vagy kezdjek valami újba? Még nem döntöttem el, de este biztosan kitalálom :)

Napsütéses, pihentető hétvégét kívánok nektek!

Yesterday I finished this crocheted pillow-case and I dont't know wich will be my next project but I hope I will choose it today evening.

Have a sunny and relaxing weekend!

11 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! És micsoda fonalacskád van ott mint mellékszereplő. Valami hasonlóm nekem is van:o)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :)

    A mellékszereplőből főszereplő lett, mert hosszas vívódás után ebből kezdtem végül horgolni. Ez egy filcesedő gyapjúfonal, el nem tudom képzelni, milyen lesz a végeredmény...

    VálaszTörlés
  3. Ezek szerint erős csuklód van, mert ahogy a vastagságát elnézem, kell hozzá jó vastag tű, és jó erős kezek. Nagyon kíváncsian várom, mivé alakul. Hajrá!

    VálaszTörlés
  4. Kíváncsi vagyok a legújabb alkotásra! Ez a párna valami gyönyörűséges!!

    VálaszTörlés
  5. Szép hétvégét neked is, a npasütés már meg van hozzá!
    Gyönyörű lett a párna !

    VálaszTörlés
  6. Nöné, vékony és sajnos gyenge csuklóm van, a kezem sem túl erős, viszont ehhez a fonalhoz nem is igazán kell. Igaz, hogy vastag (7-es tűvel horgolom), de nagyon levegős, laza szerkezetű. Van olyan fonalam is, amivel birkózni kell, de azzal majd később foglalkozom...

    Tündérlátta, köszi :) A szürke izé is alakul...

    Judit Eszter, köszönöm :)

    VálaszTörlés
  7. Ó, ismerem én ezt a szürke fonalat.. Nekem is van :) :D

    VálaszTörlés
  8. Jó kis fonal, tényleg. Már szárad az a valami (a gyerekek vulkánnak nevezték el), amit horgoltam belőle :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép párna lett. Tetszik a csíkos takaró? is alatta.

    VálaszTörlés
  10. Köszi :) A takarót olyan jó volt horgolni, sajnáltam is nagyon, amikor készen lett.

    VálaszTörlés