2015. szeptember 9., szerda

Másfél éve...

Crocheted skirt
















































... kezdtem el ezt a szoknyát horgolni, majd félretettem (ne kérdezzétek, miért). Most előszedtem, és másfél nap alatt befejeztem (ebből a másfél napból fél nap volt csak a horgolás, és egy teljes nap a fonalvégek eldolgozása).
Régebben nagyon szerettem a feketét, aztán egy ideje inkább szürkét vagy kávébarnát hordtam. Most viszont újra kedvem lett előszedni a fekete holmikat a szekrényből, így lesz mivel felvennem ezt a karakteres szoknyát. Fekete kiskabáttal egészen elegáns...















































... de farmerkabáttal sem rossz :) A klasszikus fekete kardigánomat most épp nem találom sehol, de szerintem azzal is jól mutatna.
















































Találtam az egyik dobozom mélyén egy félbehagyott pulcsit, aminek pont ilyen élénk világoskék színe van, szerintem az lesz a következő, amit befejezek.
Az is kiderült a nagy sztájlisztkodás közben, hogy hiányzik a ruhatáramból egy kék és egy fekete horgolt vagy kötött nyaktekerenc. Azt hiszem, lesz mit csinálnom az ősszel :)
















































Csak a rend kedvéért: nem egészen egy gombolyag Noro Taiyo Sock fonalat használtam el a szoknya aljához, és két gombolyag Drops Fabelt horgoltam bele a többi részbe, mindezt 3 mm-es tűvel műveltem.

Legyen szép napotok!

26 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos! Ügyes vagy, Annás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Én annak örülök igazán, hogy végre befejeztem...

      Törlés
  2. Fantasztikusan elegáns lett!!! Nagyon tetszik! :o)
    És valóban mennyi mindenhez illik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából fekete vagy kék vagy lila vagy türkiz színű pólót vagy garbót kell hozzá keresgélni, és akkor minden passzol. Még azzal is lehet variálni, ha nem fekete harisnyát veszek fel hozzá, hanem valamilyen eszetlen színűt a szoknya alsó részének színeiből. És van egy szép fekete csizmám is, azzal is nagyon vagány :)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Köszi :) Tegnap ebben mentem szülőire, és jól éreztem magam a szoknyában :) Csak kell hozzá varrnom egy alsószoknyát, mert átfúj a horgoláson a szél...

      Törlés
  4. Hát ez brutálisan jó lett! Nehéz horgolós műfajban ilyen modern, trendi darabot találni, ritkaság!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Még év elején megfogadtam (többek között), hogy sokszor veszek fel majd szoknyát. Ez a szoknya meg is hozta a kedvemet a nőiesebb öltözködéshez :)

      Törlés
  5. Wow, absolutely beautiful! What a work, what a fantastic look. Love how you worked with the colours. Like a big blue ocean.
    All my best
    Elisabeth

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you, Elisabeth! I don't like blues so much, but this very intensive blue with turquise and a bit plum is one of my favourite, I love this Noro yarn :)
      I saw your blog, you have a wonderful garden!
      Best wishes,
      Anna

      Törlés
  6. Nagyon --nagyon tetszik,gratulálok !!! A hatszögeket egyesével varrtad egymáshoz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Egyesével is össze lehet varrni, ha valakinek van hozzá türelme, de én menet közben horgoltam egymáshoz őket. Ha előbb elkészíted az összes hatszöget, akkor szebben el lehet rendezni a színeket. Szóval mindegyik módszernek van előnye.

      Törlés
  7. Anna ezek körök, vagy hatszögek?? Nagyon telibe találtad! Remélem egyszer majd találkozunk a mintaleírással!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Belül van egy kör, amit hatszögesítettem. Leírást nem készítettem hozzá, de még az is előfordulhat, hogy megpróbálkozom vele. Úgyis szeretnék még egy hasonló szoknyát horgolni, csak más színben :)

      Törlés
    2. Tegyél fel légy szives egy közeli képet a hatszögről.

      Törlés
    3. Az utolsó képen szerintem egész jól látszik, hogy miből is állnak a hatszögek. A gyakorlottabbak a fotó alapján is biztosan meg tudják horgolni a szoknyát...

      Törlés
  8. Hűű , ez nagyon csinos lett ! Azzal a fekete kabátkával ... :) Kedvet kaptam a szoknya horgoláshoz ...vagy kötéshez !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajrá :) Szoknyát nem is nehéz készíteni, legalábbis egyszerűbb, mint egy pulcsit.

      Törlés
  9. De jó ez, nagyon tetszik, pedig általában nagyon nem jönnek be a kötött és horgolt szoknyák. És a karcsú nőknek tök jól állnak! (én nem vagyok az, biztos ezért nem kattantam rá :-D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Karcsú pont nem vagyok, inkább gömbölyded, de ettől függetlenül nagyon jól érzem magam ebben a szoknyában. És a fekete amúgy is slankít :)

      Törlés
  10. Ez valami gyönyörűséges lett! Légyszi-légyszi, gyengébbek kedvéért készíts egy leírást az aljához!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik a szoknya :) Előbb-utóbb lesz leírása, bár fogalmam sincs, hogy mikorra készülök el vele...

      Törlés
  11. Klassz!
    Vajon "kinőtt" azaz rövid szövet szoknya hosszabbítására is használhatnám ezt a megoldást?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért is ne? Csak arra kell ügyelni, hogy a hatszögekből álló sáv kerülete nagyjából megegyezzen a szoknya aljának bőségével. Jó ötlet :)

      Törlés