2015. január 25., vasárnap

Tegnap még...

Snooooooooooooow :)















































...kicsit irigykedve néztem a tévében, hogy másutt már havazik, nálunk sajnos csak az eső esett. De reggelre már kb. 25 cm hó borított mindent, és azóta is egyre csak havazik és havazik. A délelőttöt a gyerekekkel a domboldalon töltöttem, szánkóztak, hógolyóztak, bunkert építettek, és azt hiszem, nagyon de nagyon boldogok voltak :) Nekem is jólesett a friss levegő, mert az utóbbi napokban minket is utolért a köhögős kórság, és jó volt kibújni a kuckónkból...
Zeusz is belevetette magát a tél örömeibe, ugrándozik, pofozza a havat és persze figyeli a madarakat, akik csapatostul jönnek az etetőre. Ma már kétadagnyi szotyit megettek, csak ámulok, hogy milyen falánkak.

















































A gyerekek ebéd után is kimentek a dombra szánkózni, hamarosan visszaérnek, nekem meg lassan neki kell látnom a lekváros buktának, mert biztosan farkaséhesek lesznek :)

12 megjegyzés:

  1. Beautiful, just beautiful... Thanks for sharing! xhaafner

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. I love snow, so relaxing, so soft, so quiet :)

      Törlés
  2. Gyönyörű képek, jó kis programok a gyerekeknek! Mennyit fog ez jelenteni nekik nagy korukban!
    Az a kék cinege...jajj...imádnivaló! A kedvencem! Meg Zeusz is! :o) Továbbra is! :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is úgy gondolom, ahogy te, a gyerekek ezekre a boldog napokra fognak emlékezni. Én is sokszor mesélek nekik arról, milyen telek voltak, amikor még kicsi voltam :) Zeusz mindig cuki, és pont úgy játszott a hóban, mint a gyerekek :)

      Törlés
  3. Mi még ma is irigykedve néztük, hogy másutt esett a hó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látszik, mi szerencsésebbek voltunk. Azt szeretném, ha végre egyszer normális tél lenne, sok hóval, nem pedig nyári záporral két nappal karácsony előtt...

      Törlés
  4. irigykedve nézem a képeket és olvaslak. nálunk napok óta csak az eső esik. lassan vízben állunk, mert nem tud már elfolyni, az esővíz-elvezető csatornák is tele. hogy nektek milyen jó. mindig is szerettem nézni, hogyan játszanak a cicák és kutyák a hóban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szombaton még nálunk is zuhogott egész nap, nem is mertem remélni, hogy vasárnap reggelre hó borít mindent. De nagyon jót tett a lelkemnek, az biztos :) Kár, hogy felétek nem havazott :(

      Törlés
  5. Gyönyörűek ezek a képek!
    Nálunk sajnos csak eső volt... hó egy szál se...pedig milyen szép minden fehéren!

    VálaszTörlés