2013. május 28., kedd

Még szürkületben is...

Bright coloured doily


















































... messziről virít a nyárra horgolt terítőm (kissé elég a sok szürkéből már nekem is), és nem is igazán passzol a csokornyi pink pünkösdi rózsához, de most ez van, a fehér rózsáimra még pár hetet várni kell.
Visszatérve a terítőhöz, majdnem pont olyan, mint ez, csak egy sorral többet horgoltam, mert sajnáltam volna levágni a legszebb színű részt a fonalból. Kb. 12 dkg felvetőfonalat festettem így, ez lett az eredmény. Egy rikítós JÓL LÁTHATÓSÁGI TERÍTŐ :)

14 megjegyzés:

  1. ezt a festési technikát éppen erre találták ki. vagy ha mégsem, akkor bátran állíthatom, hogy az ilyen minta áll neki a legjobban. ilyen szürke, borús időben Kell egy ilyen láthatósági terítő, hogy korán reggel, félálomban, egy kávéval a kezében az ember megtalálja azt az asztalkát, ahol előző este az olvasószemüvegét hagyta. szóval szükségem van nekem is valami hasonlóra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, nehéz eltéveszteni, már jó messziről látszik :)

      Törlés
  2. Hát ez konkrétan csodaszép lett! Én is akarok ilyen fonalat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Columbus Korall árnyalatával festettem a felvetőfonalat, jó erős színe van ennek a festéknek. Más színben is szívesen kipróbálnám...

      Törlés
    2. Én eddig féltem nagyon a fonalfestéstől (másfél éve áll otthon egy motring piktorom), de ezt muszáj vagyok kipróbálni! A végén fixálod valamivel a színt?

      Törlés
    3. Nem kell, csak a festőlében kell hagyni kihűlni a fonalat, aztán alaposan ki kell öblíteni. Legalábbis ez van a zacskóra írva.

      Törlés
  3. Nagyon tetszik! Anyukám terítőt horgol mostanában, gyönyörűeket, lehet, hogy én is horgolok egyet, most nagy kedvet kaptam hozzá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is jó móka terítőt horgolni, csak a pasik nézik gyanakodva, hogy már megint milyen nem túl férfias lakásdísz készül. Szóval ezt sem kell túlzásba vinni, egyszerre ne legyen túl sok horgolmány szanaszét a lakásban. De cserélgetni szabad időnként a dekorációt :)

      Törlés
  4. Akkor is nagyon szép képek! Kedvet kaptam egy ilyen kis terítőhöz - mennyire feldobják az ember hangulatát ezek a színek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádom a szürkéket, de most már annyira hiányoznak a nyár élénk színei, hogy már szinte fáj :( Ez a vacak idő teljesen lehangol...

      Törlés
  5. Megint telitalálat!! Micsoda káprázatos színek!!

    VálaszTörlés
  6. Jaj, ez valami csodálatos!
    A láthatósági terítőn annyira nevettem, tökjó!! :-DDD
    A minta is, a szín is, az átmenetsség is nagyon tetszik!!!
    Nekem is, mint Eszternek, fél éve áll a piktor festetlenül... de egyszer, ha ilyen fajta átmenetest is festek, abból egész biztos kerek terítő készül majd!
    (Egyébként én meg épp a szürkébe vagyok egyre jobban belehabarodva, illetve eddig is, de most fogok a lakásnak is szürkét horgolni... gondolom a téli szürkeszezonra kész is lesz pár gyapjú díszpárna, amilyen sebesen készül :-D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a terítőt pamutból (felvetőfonalból) horgoltam, a gyapjút sajnálnám erre. Abból inkább sapkát és kendőt horgolnék.
      A szürkéket pedig folyamatosan imádom közel 30 éve, csak most már a hosszú tél után jó lenne egy kis színterápia. A lakásunkban elég sok a szürke szín, ezért nem is annyira vészes néhány erőteljes árnyalatú kiegészítő. Amúgy én a pulcsikkal haladok éktelenül lassan, terítőket, párnahuzatokat néhány nap alatt meghorgolok :)

      Törlés