2012. június 28., csütörtök

Semmi értelme...

Late evening colours








































... sincs ilyen sötét fotót készíteni, de ezeknek az árnyalatoknak nem tudtam ellenállni, és mindenképpen meg szerettem volna mutatni nektek is, hogyan irányította a lemenő nap fényét a szomszéd ház homlokzata a kandalló kissé kormos üvegére, az pedig hogyan vetítette tovább a grafitszürke kőasztalra. Az összképnek az ikeás alumíniumtál homályosan tükröződő pacnija sem ártott... El sem hiszem ezeket a színeket, pedig igazak... Ez a színtiszta igazság :)

12 megjegyzés:

  1. Éredemes volt, mert nekem is tetszik...és öröm volt látni. :)))

    VálaszTörlés
  2. pont ennek van,Anna, pont ennek.
    és gyönyörű.

    VálaszTörlés
  3. ...dehogy nincs értelme: egy ilyen fotó, és ilyen színek megörökítése. :)

    VálaszTörlés
  4. Hú, ez a bronzos izzás az éjben...

    VálaszTörlés
  5. Amíg nem olvastam el a bejegyzésed és "csak" a képet néztem, azt gondoltam, hogy egy esti, tengerparti, naplementés kép lesz :)). Nagyon szép! Izgalmas... :)

    VálaszTörlés
  6. Dear Anna,

    Thank you for your kind comment on my blog. I enjoyed your capital city very much and hope to see more of it in future! I would love to go to lake Balaton too one day. It looks beautiful on photographs I have seen of it!

    Happy weekend,

    Madelief x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Balaton is beautiful and there are many magical cities and places in Hungary, so it is worth it to visit they :)

      Best wishes,
      Anna

      Törlés
  7. szeretem az ilyen képeket nézegetni
    szinte sz ébrenlét és az álom határáén levést idézve

    VálaszTörlés
  8. A színek varázsolnak. Elvarázsolnak :)

    VálaszTörlés
  9. egy csendes, bensőséges este színei. nagyon szép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha olyan furák a fények és a színek, de sajnos nincs mindig nálam a fotómasinám. És nem is mindig tudom visszaadni a pillanat hangulatát sajnos... De azért megpróbálom :)

      Törlés