2011. augusztus 24., szerda

Üveggömb

Glass beads








































Akarom mondani üveggomb :) Végre sikerült befejeznem kedvenc lópokrócomat! Hónapok óta töröm a fejem, hogy milyen legyen a záródása, sorra jártam a boltokat, még közvéleményt is kutattam, de valahogy nem akart megoldódni a problémám. Aztán amikor a múlt héten a fiókmélyi káoszban kerestem valamit, kezembe akadt ez a három üveggolyó. Évekkel ezelőtt vettem őket valahol, hirtelen felbuzdulásból, de aztán meg is feledkeztem róluk. Ők meg csak kuksoltak a fiókban a többi kacat között, és várták a megfelelő pillanatot. Azt a pillanatot, amikor felismerem, hogy pont rájuk, és csakis rájuk van szükségem, hogy befejezhessem a "nagy művet" :) Gyorsan fel is varrtam őket a lópokrócra, úgyhogy világgá kürtölhetem:

A lópokróc elkészült!!!

My "horseblanket" cape is finished :)

6 megjegyzés:

  1. sok szép részletet láttam már belőle, jó lenne látni egészben is. az üveggombok tökéletesek hozzá.

    VálaszTörlés
  2. 40 fokban nem illik vastag gyapjúholmit mutogatni a gyanútlan nézelődőknek :) Még össze kell szednem magam a fotózáshoz is...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon passzol, én is várom, hogy egyben is megmutasd!

    VálaszTörlés