2010. február 9., kedd

Egy csokor tavasz

A bunch of spring













Úgy tűnik, a tél még tartja magát, ma éjjel is kemény mínuszok röpködtek odakint. De a szobánkba könnyen odavarázsolhatjuk a tavasz színeit, illatait. Minden virágbolt, minden nagy áruházlánc kínál virágzó hagymás növényeket pár száz forintért, érdemes venni egy-egy cserép nárciszt, fürtös gyöngyikét, jácintot vagy tulipánt. Ha majd elnyílnak, ki lehet őket ültetni a kertbe, balkonládába. De addig is gyönyörködhetünk a ragyogó színekben, behunyt szemmel ábrándozhatunk az édes illatfelhőben, várhatjuk a kikeletet...

Legyen szép napotok!

5 megjegyzés:

  1. Kedves Annás!

    Olyan jó,hogy emékeztetsz: idén is lesz tavasz,lehet várni,készülődni!Tegnap Bécsben sétálva az utcákon ugyanezt mondtam a férjemnek, hisz ott már kiszínesedtek a kirakatok,színes tavaszi cipőkollekciók hívogatnak vásárlásra.Még a -6 fokot sem éreztük annyinak, hisz a színkavalkád várázslatos volt!hát még az Annie Leibovitz
    kiállítás, ami miatt mentünk!)
    Azt hiszem,megyek a virágboltba!köszönöm, Annás!

    VálaszTörlés
  2. Ugye, Eszterda? Pedig a sárga színt nem is nagyon szeretem... De most úgy ragyognak a nappalimban, mintha apró napocskák lennének!

    Szia Zsuzsa! Néha nagyon kevés kell ahhoz, hogy megidézzük a tavaszt. Nem kell nagy varázslat, csak pár szál virág :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem semmi bajom egyenlőre a téllel,de ez a kis meleg ragyogás jól esett.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szeretek kertészkedni, szerintem nekem a kerti munka kezd hiányozni már.

    VálaszTörlés