2009. május 4., hétfő

Kisfiamtól

From my son





Titokban fűzte nekem ezt a karkötőt az én 7 évesem. Vasárnap hagytak aludni 10 óráig, apjával közösen készítették el a kávémat, életemben nem ittam még jobbat! Megízesítette, ahogy nézett rám a kisfiam, ahogy odabújt hozzám, ahogy simogatott, ahogy a puszit adta... Beszélgettünk egy jó fél órát a puha, meleg ágyikóban, közben csak úgy magától, minden noszogatás nélkül elénekelt nekem egy anyák napi dalt is. Csak néztem őt és gyönyörködtem benne. Boldog voltam. Kislányomtól ma kaptam egy pólót, amire az oviban rajzoltak, azt holnap fogom megmutatni, mert azt is látnotok kell! Elképzelem, ahogy alkot, ahogy figyelmesen rajzol, ahogy minden érzelmét, szeretetét, ragaszkodását beleadja, hogy az anyukájának készít ajándékot... és már mosolygok is, olyan jó érzés!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése