2015. április 11., szombat

Régebben...

Lovely colours from my garden :)















































... el sem tudtam képzelni, hogy bármelyik sárga árnyalatot annyira megkedveljem, hogy akár a lakásban, akár magamon látni szeretném. Aztán jöttek a vicces neonsárgák, és teljesen felborították a régi világrendemet :)
Tegnap este a kanapén megterveződött egy fehér-sárga-neonsárga pulcsi, amit májusban kötök majd (és remélem, hordani is fogom).

Ma pedig ezeket a nárciszokat szedtem a kertben, és most már biztos vagyok benne, hogy ez a három szín nagyon jól fog kinézni együtt...
















































Legyen szép hétvégétek!

2 megjegyzés:

  1. Elsőre rózsának gondoltam. Amolyan régi, hagyományos fajtának.

    A színkombináció pedig nagyon bátor!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eredetileg krémfehér volt ez a nárcisz, de kicsit huncutkodott a körülötte virító hagyományos sárga fajtákkal, és bizony ez lett a vége :) Most szabálytalanul cirmoskodik a virágágyásban...

      Színösszeállításban nem én vagyok a merész, hanem a természet, én csak észreveszem az érdekes kombinációkat. jó móka amúgy, mert olyan színek kerülnek egymás mellé, amit amúgy sosem próbálnék ki.

      Törlés