2015. április 2., csütörtök

Április lett végre...

April















































... igaz, elég hóbortos április, jéggel, hóval, szélviharral. Remélem, ez csak áprilisi tréfa volt, és most, hogy túl vagyunk a bolondok napján, már tényleg igazi tavasz jön...

Márciusban sikerült teljesítenem az újévi fogadalmamat, mert elkészült egy másfél éve az egyik doboz mélyén kallódó pulcsi, és új holmikat is horgoltam.
























































































Pöttyös blokkokból még februárban készült egy babatakaró Valternak, Luca kisfiának. Nem is tudom, miért csak most mutatom... A takaró amúgy kimondottan jól illik a Maris kötötte kardigánhoz :)

Horgoltam egy stólát, ami éppen most szárad az első mosás után. Remélem, hétvégén tudok róla jó fotót készíteni.
Vasárnap este pedig hirtelen felindulásból horgoltam egy nyuszis mobiltokot is, szóval nem mondhatom, hogy nem haladtam a dolgaimmal.

Anyu kardigánjának lassan az aljára érek, és köthetem az ujjait, de az már kisebb falat lesz. Remélem...

9 megjegyzés:

  1. Hű, jó kis márciusod volt, ez igen! Legyen hasonló (csak melegebb és naposabb) az április is! A takaró nagyon szép, pihe-puha, jó ránézni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A takaró átadásánál az volt jobb érzés, hogy Valtert ringathattam :) El is aludt a kezemben :)

      Törlés
  2. Nagyon vártam már én is a nárciszos-jácintos-aranyesős tavaszt!
    Gyönyörű a takaród, jó érzés végre befejezni ezt-azt, igaz?! De édes az a kis duci Valter-kezecske!
    Arra a stólára kíváncsi vagyok, muti hamar! És a mobiltok is érdekel, mert az enyém még
    "meztelen" :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A virágok már nekem is hiányoztak, jó látni, hogy dacolnak az áprilisi hideggel, és egyre többen nyílnak.
      Valter egy tündér, olyan jó volt ilyen pici babát ölelgetni :)
      A nyuszis mobiltok leírását a Barkánál találod, pár óra alatt elkészíthető, úgyhogy még most sincs késő...

      Törlés
  3. na végre április :) termékeny időszak áll mögötted. szép holmikat mutatsz :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Szeretnél egy kis segítséget kérni. Nálam most készül egy babatakaró virágos blokkokból (amik már elkészültek) és az a terv, hogy fehér szegéssel lesznek összekacsolva. Csak nem tudom, hogy mi lenne a legjobb megoldás az összehorgolásukra. Most nem szeretném, hogy kidudorodjon az összekapcsoló sor, viszont eddig csak olyan megoldásokat használtam. Van esetleg ötleted, tanácsod? Azt szeretném, hogy teljesen sík és tömött legyen.
    Köszönöm előre is!
    Szilvi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Szilvi!
      Valter pöttyös takaróját (a képen ezt látod) úgy állítottam össze, hogy a blokk utolsó körének pálcáit ahhoz a blokkhoz horgoltam hozzá, amelyikhez csatlakoztatnom kellett. Tehát nem az elkészült blokkokat horgoltam össze, így megspóroltam egy kis időt, nem kellett utólag az összehorgolással vesződnöm. A blokkok ennél a megoldásnál elég karakteresen elkülönülnek egymástól, te pedig amúgy sem ezt szeretnéd.
      Találtam egy videót, ahol egész "lapos" lesz az összehorgolás vonala. Ne ijedj meg a szörnyen hosszú videótól, kb. a 18. perctől lesz érdekes. Ott láthatod, hogy színével egymásra rakja a blokkokat a hölgy, aztán a fonákoldalról rövidpálcákkal összehorgolja őket.

      https://www.youtube.com/watch?v=qSn7U_FQAF8

      Ha ez a megoldás nem hozza azt az eredményt, amit szeretnél, keress rá a "join as you go" kifejezésre, sokféle videót találhatsz a témában. Érdemes többet is kipróbálni, hogy meglásd, melyik tetszik a legjobban.
      Remélem, tudtam segíteni :)
      Jó horgolást!
      Anna

      Törlés
    2. Igen, tudtál! Szuper! Köszönöm szépen!
      Az előző babatakarót én is hasonló módon horgoltam össze, mint Te ezt, az is nagyon mutatós lett, de most ez az összeolvadós megoldás fogott meg. Kipróbálom a videós technikát. Köszönöm!
      És a múltkor nem írtam, de nagyon tetszik a blog, köszönöm a sok jó ötletet amit kaptam Tőled igy ismeretlenül is!
      Szilvi

      Törlés