2015. április 17., péntek

Csak telnek a napok...

Friday















































... rajtam meg a tavaszi fáradtság ül, de lehet, hogy csak a frontokkal van bajom, pedig régen jól bírtam az ilyesmit, de most valahogy nem igazán haladok semmivel, pedig annyi mindennel el kellene készülnöm, azt sem tudom, hol áll a fejem, de az is nehezemre esik, hogy bárminek is nekikezdjek. Nem lesz ez jó így...















































Azért csak sikerült elpakolnom, rendet imitálnom a nappaliban, de ehhez is sokkal több idő kellett, mint máskor. A tesómnak is szerettem volna egy stólát horgolni a névnapjára, bele is kezdtem, csak hát egy hét múlva át kellene adnom az ajándékot, és ahogy az energiaszintem áll, nem igazán hiszek abban, hogy időben sikerül befejeznem a horgolást.
















































A sejtmintás stólát kérte a könyvemből, fehérben, a Barka Patakot választottam hozzá, szerintem jól áll egymásnak ez a minta és ez a fonal.
Vicces dolog, de kimondottan örülök, hogy sikerült megírnom a könyvemet, mert így van honnan puskáznom, mert minden le van benne írva :) Általában iszonyú trehány vagyok, és nem igazán jegyzetelek horgolás közben. Azt hiszem, emlékezni fogok mindenre, aztán csak vakarom a fejem... De ez a probléma most megoldva, legalábbis ennél a 15 modellnél :)

4 megjegyzés:

  1. Kedves Anna, kérj a patikában Supradyn nevű vitamint, vagy amit a gyógyszerész javasol.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kati, úgy gondolom, sokszor inkább tényleg csak pihenni kell(ene)...

      Törlés
  2. Fáradtság ide vagy oda, gyönyörű rend van nálad, le a kalappal! A stóla meg igen szép lesz - most vagy később, ajándéknak bármikor lehet örülni! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A stólának nagy sikere volt, és a tesóm nyárra rendelt egy bolerót is... Sőt a kisebb lányát horgolni tanítottam, amikor náluk voltam május elején :)

      Törlés