2015. április 4., szombat

A tojásfestés...

Soft rainbow from the nature















































... különböző növényekkel bosszantóan eredménytelen volt ma délelőtt, de szerencsére a céklás, a hagymahéjas és a lila káposztás lébe is tettem egy-egy selyemdarabkát, így most van miben gyönyörködnöm.
















































Ezek mellett jól mutat még a múltkori sáfrányos szeklicés sárga és rózsaszín is, csak nézem őket, és már nem is bánom, hogy csak klasszikusan hagymahéjjal festett tojásokkal tudjuk majd megdobálni megajándékozni az erre tévedő locsolókat..

6 megjegyzés:

  1. Annás, nem te vagy az első, akinél ezt olvasom, megírom én is a tapasztalataimat, mert évek óta nem hagy nyugodni ez a dolog

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsian várom a posztodat a tapasztalataidról. Én most próbáltam először mást is a hagymahéjon kívül, de kevés sikerrel. De legalább most már tudom. A tojások pedig nem vesztek kárba, mind ment a hagymahéjas fürdőbe barnulni-vörösödni :)

      Törlés
  2. "megdobálni" :-DDD eszméletlen szép a hagymás tojás színmélysége!! És a textilek is! (mégis megérte pepecselni) Milyen selyem ez, nagyon szép szövése van!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha jól emlékszem, ez vadselyem, és tényleg gyönyörű a fénye, a szövése. Ráadásul egész könnyen festhető. Az az érzésem, hogy egyre szorosabb barátságot kötök a textilfestéssel...

      Törlés
  3. Annás, én is vártam a posztod. Nekem a kurkumás tojásfestés szép és finom lett, a céklás felejtős. Te is a hagymahéjra esküszöl?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kurkumát nem próbáltam (talán mert nem is volt itthon), de a hagymahéj bevált. Illetve csak az vált be. Sokáig áztattam a tojásokat a hagymahéjas lében, így egészen sötétek lettek, szerintem pont ilyennek kell lennie a húsvéti tojásoknak :)

      Törlés