2010. március 17., szerda

Húsvéti koszorú

Easter wreath







Valami nagyon egyszerű ajtódíszre vágytam, csak semmi csillogás, semmi cicoma. Készítettem egy szív alakú drótvázat, olyasmit, mint annak idején a csipkebogyó szívhez. Vágtam vadszőlő indákat, aztán óvatosan rátekergettem a vázra. Amikor már nem látszott ki a drót, kötöttem a koszorúra egy piros masnit. Ugye, hogy ennél egyszerűbb már nem is nagyon lehetne?

I needed some simple and lovely wreath to my doorway decoration. I made a heart-shaped framework from wire and I winded on it American ivy. I decorated this little heart with a red bow. I think, it can't be easier...

6 megjegyzés:

  1. Nagyon mutatós. De jó lenne valahol találnom vadszőlő indákat.
    Ágnes

    VálaszTörlés
  2. Igaz, egyszerű, de nagyon szép! Én is az ilyeneket szeretem.(Sőt tavaly pont ilyen vesszőből hajtogattam én is, csak tojás formát és kis fészkeket az igazi tojásoknak.)

    VálaszTörlés
  3. A koszorúd is nagyon kis helyes,és a tojásokkal olyan szépen mutat.

    VálaszTörlés
  4. Ági, nem csak vadszőlő jó koszorút fonni, hanem bármilyen hajlékony és hosszú vessző. Én azért ebből készítettem, mert ez van itthon a kertben. Biztosan lehet találni hasonló növényt erdei sétákon is.

    Brigi, de jó ötlet a fészek készítés! Hétvégén én is megpróbálkozom vele :)

    Krisz, jó lenne megtanulni, hogyan kell körbehorgolni a tojásokat. Sajnos még nem jöttem rá. De igyekszem :)

    VálaszTörlés
  5. Egyszerű, de nagyszerű! :) Tényleg jó, hogy ennyire természetes!

    VálaszTörlés
  6. Nekem a karácsonyi dekorációnál nagyon is jólesik a csillogás, a dús díszítés, de húsvétkor inkább egyszerű és természetes anyagokból készítem el a koszorúkat, asztali díszeket. Kevés színt használok és lehetőleg sok vágott virágot. Remélem, addigra nyílnak majd a nárciszaim és a tulipánok...

    VálaszTörlés