2010. március 17., szerda

Húsvéti dekoráció

Easter decoration









Ma reggel levágtam egy faágat, vázába tettem, majd ünneplőbe öltöztetett piros tojásokat akasztgattam rá. A tojások horgolt ruhácskáit párom anyukája készítette tavaly és tavalyelőtt, remélem, idén is kapok majd pár darabot tőle :) Még az is lehet, hogy én is megpróbálkozom a tojások körbehorgolásával, ha sikerül, majd megmutatom az eredményt.

I cut some branches today and I decorated they with red eggs. The crocheted "dresses" of Easter-eggs are made by my mother-in-law. I hope I'm going to be given this year, too :) But I may try to make it alone. If this project will be successful, I will show you my new Easter-eggs.

7 megjegyzés:

  1. Fú, ez nagyon-nagyon-nagyon szép!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszi ezt a gyönyörű képet, nagyon hangulatos. A tojásruhák csoda klasszak.

    VálaszTörlés
  3. Igen, olyan kis helyesek, vidámak. A sok pirostól amúgy is mindig jobb kedvem lesz :)

    VálaszTörlés
  4. Hú ezek gyönyörűek!!Most hirtelen engem is elkapott a húsvétra készülődés.Nagyon hangulatos!!!

    VálaszTörlés
  5. Most már nincs is olyan messze a húsvét, szerintem nyugodtan el lehet kezdeni készülődni. Nálunk a gyerekek nagyon szeretnek fészket készíteni a nyuszinak, olyan aranyosak, ahogy sürögnek-forognak :)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Annás, nagyon tetszenek a felöltöztetett tojásaid! Lehetséges lenne kérni tőled leírást az elkészítéséhez? Előre is köszönöm;)
    Anikó - annaitto

    VálaszTörlés
  7. Kedves Anikó, örülök, hogy tetszenek a horgolt ruhás tojások, de ezeket párom anyukája készítette, nem én. Valamikor én is szeretnék hasonlókat horgolni, de nem tudom megígérni, hogy húsvétig eggyel is elkészülök. Ha mégis sikerülne, a leírást közzé fogom tenni itt, a blogban, jó?

    VálaszTörlés