2009. június 17., szerda

Vakációóó!!!

Holidaaay!!!







Unokának lenni jó, nagyon-nagyon jó! Főleg, ha a nagyszülők ilyen káprázatos gyerekházat varázsolnak a kertjükbe a gyerkőcöknek. Annácska elakadt lélegzettel simogatta-tapogatta a rózsaszínre festett falrészt, Simon áttologatta a bútorokat a neki tetsző helyre. A berendezés sem akármilyen! Régi hintóülés szolgál kanapé gyanánt, rövidebbre vágott lábú kiszuperált konyhaasztalnál lehet rajzolni, 60-as évekbeli fésülködőasztal fiókjában el lehet rejteni a kincseket. Kerül még ide régi könyvespolc, az ablakokra színes kartonfüggöny, a falakra a gyerekek alkotásai. Hátravan még egy kis festés is... De még így befejezetlenül is varázslatos ez a hely. Köszi anyu, köszi apu!

It's good to be a grandchild, very-very good! My parents have made this pretty kid-house in their garden. It haven't finished yet, but the kid-house looks magic. Thanks mom, thank dad!

2 megjegyzés:

  1. Amikor még nem olvastam az írásodat, csak a képeket láttam, azt hittem valami klassz, nyaralásokat ajánló honlapról szedted le a fotókat.
    Az én lélegzetem is elállt. Nagyszerű szüleid vannak és legalább tudom kitől örökölted a szépérzékedet, kreativitásodat.
    Nyári táboroztatást nem vállalnak? :-))
    Ágnes

    VálaszTörlés
  2. Minden dicséret anyut és aput illeti, a nevükben is köszönöm! Nyári táborról még nem volt szó ugyan, de augusztusban jönnek a tesómék is, az unokatesóim gyerekei is bekukkantanak hozzájuk biztosan, úgyhogy a gyerekzsivaj garantált...

    VálaszTörlés