2009. március 11., szerda

Retro





Ezt a kis zománcozott táblát tegnap kaptam egy kedves ismerősömtől. Nemrég vásároltak egy használt lakást, ami alapos felújításra szorul, ebben segítek nekik. Már elkezdték a falak bontását, a törmelékek között láttam meg ezt "kincset". Emlékszem, gyerekkoromban milyen sok zománcozott holmink volt a háztartásban: lábasok, tepsik, merőkanalak, szűrők, bödönök, bográcsok, bögrék és kávéskannák... Mára már kihaltak. Vagy mégsem? Pár éve újra zománcos tepsit vettem a teflon helyett, ugyanis ki nem állhatom, hogy egyszerűen nem lehet bennük vágni. Másrészt egészségtelen, amikor a teflon bevonat cafatokban jön le az edényről az étellel együtt. Valószínűleg nem én vagyok az egyetlen, aki így gondolkodik, mert egyre többféle zománcozott edényt lehet kapni - jóval drágábban, mint a teflonosat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése