2014. november 23., vasárnap

Játék Árnikánál

Giveaway by Árnika

Árnikánál játék van, bizony, én meg majdnem lemaradtam róla. Szerencsére november végéig még van idő küldeni neki gombos képet, és nyerni szépséges gombokat :)



Egy időben gyűjtöttem a gombokat, van is belőlük többmaréknyi. Néha felhasználom egyiket-másikat, de leginkább csak nézegetem őket. Mostanában a lányomat is érdekelni kezdték a gombok, és szép lassan el is kunyerálja a gyűjteményem nagy részét... Ha nem vigyázok, a végén még teljesen gombtalan leszek :)

Én ezzel a gombos fotóval pályázom, mert nagyon szeretem a gyöngyházgombokat, főleg azokat, amik pont olyan színűek, mint a holmi, amire felvarrom őket. Mutassátok meg ti is, melyik a kedvenc gombos alkotásotok...

...játsszatok ti is Árnikával!

4 megjegyzés:

  1. szép ez a kardigán! és hogy mennyire illenek hozzá a gombok :)

    VálaszTörlés
  2. Azon én is meglepődtem, hogy kaptam pont olyan színű gombokat, mint a kardigánom :) És ráadásul gyöngyházgombokat :)

    VálaszTörlés
  3. Kagyló gomb? Nagyon szeretem a gombokat!! A horgolt kardigánt milyen hordani?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem pont olyan, mint egy kötött kardigánt hordani :)

      Törlés