2011. december 8., csütörtök

Cicák

Kittens

11 megjegyzés:

  1. Annyira szépek és kedvesek!!!!!!
    Annás! Mivel eteted őket?????Az én öreg 12 és fél éves Cicóm nem akar enni.:( Ki is jön belőle,amit adok neki.Ezért az ember :( nem engedi be.:(
    Mit tanácsolsz?

    VálaszTörlés
  2. Jaj Mammka, nem is tudom, mit mondjak...Az én 12 éves Sütim alig több, mint egy hónapja halt meg, és nála is így kezdődtek a bajok. Daganatot találtak a gyomrában és a beleiben... Még sikeresen meg is műtötték, kezdett jobban lenni, aztán csak jöttek a betegségek egymás után, másfél hónapig tudtuk benne tartani a lelket :( A végén nyers tojássárgáját kapott, azt meg tudta enni, meg valami speciális pástétomszerű kaját, amit az orvos írt fel. Szerintem vigyétek orvoshoz minél előbb, talán neki több szerencséje lesz. Gondolok rátok!

    VálaszTörlés
  3. Annás! Hát sajnos nem hiszem....12 és fél éves.A férjem nem engedi be, mert a múltkor,amikor itt voltak az unokák, kihányta a szőnyegre a kaját.:( Félti a gyerekeket,én meg .....úgyis tudod....
    Az a baj,hogy nincsen most annyi pénzem.:(
    A nyers tojássárgáját megpróbálom.A zacskós puha ennivalót megeszi.
    Nyafkamacskával felvettem a kapcsolatot, ő is adott tanácsot, bár szerinte is orvos kell-ene.
    www.nyafkamacska,blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. A szeretet is gyógyíthat. Biztosan jót tenne a cicádnak, ha bent melegedhetne... Reméljük a legjobbakat...

    VálaszTörlés
  5. Nagyon édesek!@Mammka: jobbulást a cicádnak!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon helyes kis jószágok, tudom :)

    VálaszTörlés