2010. december 16., csütörtök

Téli reggel

Winter morning









8 megjegyzés:

  1. Húúú!! :D

    Vagy inkább Hóóó!! :)))

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jól sikerült!!! Nekem reggel csak annyi időm volt, hogy kicsit simogattam a kerítésen üldögélő hópihéket, gyönyörködtem benne és fújtam, ahogy a pitypangot szokták, és csak repültek és repültek ezek a hatalmas pelyhek!!! Közben arra gondoltam, hogy de jó lenne itthon maradni és fotozni, élvezni!

    VálaszTörlés
  3. Kiskalács :)))

    Misu, azt hittem, hogy a múlt hét fagyoskodással töltött napjai után lesz annyi eszem, hogy bent maradok a jó meleg szobában... de nem :) Egyszerűen nem tudtam nem kimenni és nem fényképezni...

    VálaszTörlés
  4. .. és mennyire érdemes volt! Csodásak ezek a képek! Mintha nem is igaziak lennének, hanem egy mesebeli világ darabkái, pedig mégis...

    VálaszTörlés
  5. Anna, ilyen nincs is! Csodás fotók, lencsevégre kaptad a varázslatot!

    Jó érzés, hogy személyesen is ismerlek, ezt meg csak úgy mondom...

    VálaszTörlés
  6. De jó, hogy nektek is tetszenek a képek! Amikor reggel kimentem madarat etetni, csak úgy sziporkázott a hó a felkelő nap fényétől. Egészen zavarba ejtő volt külön-külön is látni a pelyheket. Azért a természet szebb hópihéket "horgolt", mint én :)

    Rita, én is örülök, hogy találkoztunk már, bár szerintem még rengeteg dologról tudnánk beszélgetni...

    VálaszTörlés
  7. Ó,pedig azt hittem hogy innen vetted az ihletet a horgolt hópihékhez!

    VálaszTörlés
  8. Nem, de innen is lehetne. Majd jövőre :)

    VálaszTörlés