2010. december 8., szerda

Karácsonyi csillag

Christmas star





Ahogy közeledik a karácsony, egyre több dekorációs ötlet kering a fejemben. Ez a horgolt csillag szerencsére nem maradt csupán gondolat, vasárnap délután hetet is készítettem belőle (egy csapásra :) ). Vastag fonalból (Barka - Mosó Masa) horgoltam, és mivel a minta is elég egyszerű, így haladós volt a munka. A csillag leírását a Barka Horgolósuliban találjátok meg.

Jó horgolást és szép hetet kívánok mindenkinek!

Christmas is coming and I have a lot of decoration ideas in my head. Sunday afternoon I made 7 crocheted stars. If you are interested in, you can find here the tutorial with step-by-step photos but only in Hungarian.

Let's crochet and have a nice week!

7 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy megosztottad velünk! Én már nagyon vártam! Van egy pár ilyenem, amit még a Nagyi horgolt, de azok vékony horgolócérnából vannak, és nagyon szerettem volna én is valami hasonlót csinálni. Most még vastag fonalból, aztán talán később megpróbálom vékonyból is. Köszi, köszi!

    VálaszTörlés
  2. Szia Gumipók! Örülök, hogy tetszik a csillag :)Ha szeretnél olyan nagyi-félét is, vékony fonalból készült csillaghoz (hópihéhez) is találsz leírást a tavaly novemberi bejegyzések között.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, meg is találtam, de már csak karácsony után lesz időm elbíbelődni vele, olyan sok a kötelező kötemény meg persze az egyebek. :)

    VálaszTörlés
  4. Gumipók, most én is a "kötelező köröket" futom, pedig annyi egyéb ötletem lenne...

    VálaszTörlés
  5. Adorei seu blog e seus gatinhos.Parabéns é lindo!

    VálaszTörlés
  6. Kedves Annás! A csillag leírását közzé tudnád tenni itt az oldaladon? A barkafonal.hu most nem működik :(

    Köszönöm! Edit

    VálaszTörlés
  7. Szia Edit! Szerintem írj a Barkából átalakult/kivált Kacskaringónak, ők biztosan meg tudják neked mondani, hol található most a minta.
    Minden jót!
    Annás

    VálaszTörlés