2010. december 20., hétfő

Hópelyhek szállnak



Örömmel jelentem, a hópelyhek gazdára leltek! A sorsolás közjegyző és mindenféle felügyelőbizottsági tag zavaró jelenléte nélkül, tehát rendben lezajlott :)

A nyertes:



Karina!!!

Szívből gratulálok! Kérlek, írd meg, hova postázzam a hópihéket, szeretném, ha még karácsony előtt megérkeznének hozzád :)

Mindenkinek köszönöm, hogy velem játszott, köszönöm a kedves hozzászólásokat, és azt, hogy olyan sokan látogatjátok a kis "kertemet" :)

Legyen szép napotok!

6 megjegyzés:

  1. ha nem is írok, de itt vagyok a kertedben nap mint nap...

    VálaszTörlés
  2. Ez kedves tőled :) De most írhattál volna és akár nyerhettél volna...

    VálaszTörlés
  3. nem nagyon szoktam játszani, mert sosem nyerek :o)

    VálaszTörlés
  4. Megértelek, ezzel általában én is így vagyok :)

    VálaszTörlés
  5. Ide nem is írtam, mennyire boldog vagyok! Köszönöm!! El is dicsekedtem ám vele a blogomon!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon örülök, hogy végre megérkeztek a hópelyhek hozzátok! Szerencsére nem olvadtak el útközben :)

    VálaszTörlés