2010. április 26., hétfő

Minden napra egy virág :)

Daily flower :)









Elérkezett az az idő, amikor szinte mást nem is tudok mutatni, mint virágokat és virágokat és virágokat... Kinyíltak a tulipánok, az íriszek, a boglárka, a francia muskátli, a gyöngyvirág, az ibolyák és virágba borultak az orgonáim. Ez a lilás-bordós-mályvás illatos gyönyörűség most a kedvencem. Majd legközelebb megmutatom a fehéret és a kékeslilát is, ők sem maradnak le szépségben mögötte...

It's the time when I can show you only flowers and flowers and flowers. My little garden is full of blossoming flowers: tulips, irisses, kerria, violas and others... Now my lilacs are blossoming, this amazing coloured is my favourite at the moment. Next time I will show you the others with white and bluish-violet flowers, they look beautifully, too.

6 megjegyzés:

  1. mesebeli képeket készítesz a virágaidról, tele érzelemmel! szeretem nézegetni őket...

    VálaszTörlés
  2. Nem mondod,hogy otthon már virágzik az orgona!!!!Gyönyörű lila!Hát,most nagyon irigykedek....

    VálaszTörlés
  3. Köszi Szentpyr :) Tényleg szeretem a virágokat. Ha ez látszik a képeken, akkor boldog vagyok :)))

    Krisz, bizony virágzik az orgona... És már láttam apró rózsabimbókat az egyik rózsabokromon... Ők a "legkedvencebbek" :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is ez a sötét lila orgona a kedvencem! Nem vagyok egy virág-rajongó, de ezt az orgonát naponta többször is megnézem, megszagolgatom közelről! Imádom!!!!!!!

    És virágzik a birsalma. A virágzó birsalmafákat imádom nézegetni! A termését már nem annyira.

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörűek a virágaid. Szivesen sétálgatnék a kertedben.

    VálaszTörlés
  6. Gabella, én sem tudok elmenni az orgonabokor mellett anélkül, hogy meg ne szagolgatnám a virágfürtöket. A virágzó gyümölcsfákat is nagyon szeretem nézegetni. Milyen színű a birsalma virága? Én fehérre tippelek...

    Köszi Gree! Egyébként akár hiszed, akár nem egészen apró kertem van ám. Csak teleültettem mindenféle növénnyel. A hétvégén is sikerült egy újabb virágágyást kialakítanom... Tudom, hogy nem a méret a lényeg, de azért nagyon szeretnék egyszer egy igazi "birtokot"...

    VálaszTörlés