2010. január 15., péntek

Lila péntek

Violet Friday







Ezt a hetet is itthon töltöttem Annácskával, ugyanis megpöttyösödött a kisasszony valami enyhe vírustól. Semmi komolyabb baja nincs, csak kiütéses, ezért oviba nem mehetett. Hétvégén megpróbálok beszélni a családdal, hogy most már kérnék egy hetet tőlük, amikor nem betegszik meg senki...
Nagymamám egyik dobozából előkerült pár gombolyag fonal, anyu nekem adta ezt a kincset is, hátha tudok vele valamit kezdeni. Egy kispárna elejére pont elég lesz. Találtam ugyanilyen színű maradék vásznat az anyagos szekrényemben, kis trükközéssel abból ki tudtam szabni a kispárna többi részét. Remélem, estig elkészülök vele :)

Szép hétvégét Nektek!

I got this violet knitting wool from my mother and I crochet a small cushion of it. I'm at home with my daughter now so I hope I can finish it today :)

Have a nice weekend!

11 megjegyzés:

  1. Ennek a fonalnak nagyon szép a színe! Kislányodnak jobbulást, magam is az ágyat nyomom már 4. napja. Mindenkit elkap egy kis téli nyavaja.
    Nézd a szobafogság jó oldalát, legalább a melegben alkothatsz :-)

    VálaszTörlés
  2. Szegény Pepi! Gyógyulj meg hamar!
    Annácskának igazából semmi baja, csak pöttyös... úgy meg nem veszik be az oviba. Itthon lenni pedig nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük! Nektek is jobbulást!

    VálaszTörlés
  4. Kincses ládikó!! Kérjük a kész párnáról a képet!

    VálaszTörlés
  5. Jobbulást Annácskának!És szép hétvégét nektek is!

    VálaszTörlés
  6. Holnap lesz kép. Már majdnem készen vagyok a párnával...

    VálaszTörlés
  7. Megnéztem visszamenőleg a fotókat, egyre szebbek, egyre nemesebbek. Gyönyörűek!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon aranyos vagy Belinda, köszönöm :)))

    VálaszTörlés
  9. Kedves Annás!
    Ugyan még csak nemrég találtam a blogodra, de igazán elragadó! Nézz be hozzám, van számodra valamim (jan.16-i bejegyzés)!

    VálaszTörlés
  10. Szia Curi! Köszönöm! Megyek, mindjárt megnézem :)

    VálaszTörlés