2010. január 30., szombat

Horgolmány kezdemény

Crochet beginning







Egy ideje belehabarodtam a horgolásba. Ötleteket gyűjtök, mindenféle mintát kipróbálok, kísérletezem. Nagyon megtetszettek a hatszögletű darabkákból összevarrt alkotások, gondoltam én is készítek egy vállkendőt magamnak. Azok a minták, amiket találtam a neten, csak színes fonalból mutattak igazán, hát megpróbáltam valami romantikusat kitalálni, ami az én egyszerű szürke fonalamból is jól néz ki. A képeken láthatjátok az eredményt, szerintem egész aranyos lett :) A leírását hamarosan elkészítem, a Horgo-blogon megtalálhatjátok.



És hogy mi is az a Horgo-blog? Szerintem sokan közületek már jártak arra, esetleg aktív tagjai is, de biztosan akadnak olyanok, akik még nem tudnak erről a kreatív fórumról. Jandó fejéből pattant ki az ötlet, hogy létre kellene hozni egy blogot, ahova mindenki felteheti horgolt alkotásait, tanácsot kérhet, tanácsot adhat és -ami szerintem a legfontosabb- egy nagyon lelkes közösséghez tartozhat, ahol kaphat biztatást, segítséget, dicséretet. Akinek van kedve, nézzen be a blogba (a képre kell csak kattintani), sok jó ötletet fog találni!

Szép hétvégét mindenkinek!

12 megjegyzés:

  1. Nem gondoltam volna, hogy a szürke szín is lehet ilyen szép. Fantasztikus ez az árnyalat. A mintaleírásnak nagyon örülnék, mert egy ilyenbe még én is belevágnék. :)

    VálaszTörlés
  2. Katus, a jövő héten készítek egy fényképes horgolási útmutatót ehhez a mintához. Nem csak szürkéből, hanem valamilyen friss tavaszi színből is el tudom képzelni ezeket a horgolt hatszögeket :)

    VálaszTörlés
  3. Hú, ezek gyönyörűek lettek. A szürkét amúgy is nagyon szeretem, ilyen alakot öltve meg még inkább. A képek is nagyon jók lettek. A Horgo-blogos képet esetleg kölcsön vehetnénk a blogra profilképnek?

    VálaszTörlés
  4. Igazán ügyes vagy. Ezen a blogon: attic24.typepad.com, csuda szép horgolmányokat találsz.

    VálaszTörlés
  5. Horgolmánykezdemények (?) érett fotókon! :)

    VálaszTörlés
  6. Jandó, én is szürke-mániás vagyok :) A Horgo-blogos képet pedig nyugodtan használhatja bárki, akinek megtetszik :)

    Az Attic24-et ismerem, szoktam nézegetni. Már régebben betettem a blogajánlómba is. Szerintem nézd meg a Yarning című blogot, ott is szuper kötött és horgolt holmikat találhatsz...

    Köszi Belinda!

    VálaszTörlés
  7. Miből lesz a cserebogár?!A kis szürkéből csodaszép kendő készül!A leirást előre is köszönjük!

    VálaszTörlés
  8. Jó ez a hatszögletű, még nem próbáltam.

    VálaszTörlés
  9. Én is régóta nézegetem, most próbáltam először ilyet horgolni, de nagyon élvezem!

    VálaszTörlés