2009. július 3., péntek

Álmodozásra csábító könyv

A book for daydreaming













Tegnap egy idegen nyelvi könyvesbolt mellett vitt el az utam, nem tudtam ellenállni a csábításnak és bementem. Rólam tudni kell, hogy könyvesboltból könyv nélkül nem nagyon sikerült még kijönnöm. Hosszú böngészés után rábukkantam a polcon erre a meseszép albumra, azonnal beleszerettem. Megtaláltam a megfelelő ürügyet is: úgy döntöttem, ezt fogom kapni a névnapomra :)
Ros Byam Shaw könyvét (Chris Tubbs gyönyörű fotóival) ajánlom mindazoknak, akiket vonz a vidéki romantikus életforma, akiket érdekel, hogyan lehet harmonikus otthont teremteni egyszerű használati tárgyakkal, bolhapiacon, padláson talált kincsekkel, természetes anyagokkal, egyszóval szívvel-lélekkel.

I bought this beautiful book from Ros Byam Shaw (with adorable pics of photographer Chris Tubbs) yesterday. It's a book for people who like romantic living in the countryside, who would like to create a harmonius home with plain objects and "treasures" from fleamarkt, with natural materials, in short with heart and soul.

3 megjegyzés:

  1. Én pont így vettem meg az Asszony és házát :-))
    fú de szép ez is!

    VálaszTörlés
  2. Tündérlátta, majd kölcsönadom, ha tervezed a házad!
    Feketeribizli, én is álmodozom ám egy régi vidéki úri lakról óriási kerttel... bár toronyszobára még nem gondoltam, de jó ötlet, felveszem a listába :)
    http://annaskertje.blogspot.com/2009/01/az-n-kis-kastlyom.html

    VálaszTörlés