2018. július 9., hétfő

Szeretem :)

.















































Amikor növénnyel festek, mindig meglepetések várnak, mindig izgatottan csomagolom ki és öblítem a fonalakat, hiszen csak ekkor látszik a végeredmény. Sok fonalat festek, és időnként egymás mellé kerülnek olyan motringok, amiket már nem tudok elengedni, ahogy meglátom őket együtt, természetes színharmóniában. Néha kicsit küzdök magammal, mert ezeket a fonalakat eladásra festem, igen, nem magamnak, van is, hogy sikerül meggyőznöm magam, hogy jobb helyen lesznek a gombolyagok másnál. De van, hogy bármennyire igyekszem ellenállni a kísértésnek, nem sikerül. Magukkal ragadnak a színek, elindul a fantáziám, és ha látom magam előtt, hogy mivé szeretnének válni a fonalak, már nem menekülhetek a varázserejüktől :)















































Így történt ezzel a 7 gombolyag fonallal is, látszólag semmi közük nem volt egymáshoz, de persze mégiscsak, és ezt meg is mutatták nekem, amikor pakolgattam őket ide-oda. Hiába tiltakoztam, hogy én nem hordok élénk színeket, főleg nem sárgát és zöldet, egyre erőtlenebbé váltam. Viháncoltak a fonalak, huncutkodtak a kis színfoltok, és végül elérték a céljukat, mert megálmodtam belőlük egy pulcsit.















































Minden pillanatát élveztem a kötésnek, ahogy színesedett a pulcsi. Kicsit olyan volt, mintha még mindig festenék, de most kötőtűkkel :)















































Éreztem, hogy szeretni fogom, hiába zöld és sárga, hiába feltűnő. Szépen sorban belekötöttem a kis virgonc színbombákat a pulcsiba, és boldog voltam. Boldog voltam, ha leülhettem kicsit kötni, de néha csak néztem a kanapén heverő félkész holmit. És boldog voltam :)















































El is készültem vele pár hét alatt és még mindig szeretem :) Kicsit olyan, mint egy impresszionista festmény, egy foltocskákból álló tájkép, valami, ami a sok kis részletből bennem, rajtam, tőlem válik egésszé, ettől lesz egyedi és megismételhetetlen. Szeretem :)

10 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Aranyos tőled, de szerintem csak szerencsés vagyok, hogy a növényi színekkel foglalkozhatok. A természet az igazi művész :)

      Törlés
  2. Teljesen megértelek, hogy beleszerettél ! Hisz gyönyörű az összhatás !
    És a raglán -- nyakvonal is pazarul eltalált, vagy egy tudatos minta követése ?Nagyon tetszik !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Fejből kötöttem ezt a pulcsit, igazi örömkötés volt :)

      Törlés
  3. Nagyon szép lett, igazuk volt a virgonc gombócoknak, össze kellett jönniük!

    VálaszTörlés
  4. Annás ezek gyönyörű, csodás színek, és amit kötöttél belőle az szinte megszólal, nagyon ügyes vagy!
    Arról nem is beszélve, hogy mennyire finoman, művészien szóltál róla, igazán léleksimogató volt olvasni az írásodat. Még sok ilyen örömkötést kívánok!

    VálaszTörlés