2015. július 26., vasárnap

Kezdjük talán Szöszivel...

Szöszi is growing and growing and growing :)
















































... mert többen is érdeklődtetek arról, mi van vele mostanában. Növöget rendesen, már több mint kétszer akkora, mint amikor megtaláltuk. Nagyon szeret enni, a lehullott süteménymorzsákat maradéktalanul eltünteti, szóval még édesszájú is :)
A szobatisztaság megoldódott, most arra kellene megtanítanunk, hogy a garázsban is megtalálja az almot. Azt már elleste Titusztól, hogyan kell használni a macskaajtót...
Szöszi bundája is napról napra változik, egyre sötétebbek a foltjai, a szeme kicsit szürkült ugyan, de még mindig kékes árnyalatú. Úgy tűnik, a fényviszonyoktól függően változik a színe, hol kék, hol szürke, hol zöld :)
Nagyon kedves még mindig, sokat dorombol, és még a 40 fokban is szinte mindig rajtam hevert. Nem mondom, hogy ettől maradéktalanul boldog voltam, de olyan kedvesen nézett rám, hogy nem tudtam neki nemet mondani...
Mindenféle madzagos kézimunka érdekli, sajnos. Már a legtöbb kötött és horgolt holmit elzártam előle, csak azt hagyom elöl, amin éppen dolgozom, most éppen a matrózcsíkos pulcsit, amit a balatoni vitorlázás után kezdtem el.


















































Találtam a készletemben jó pár Bóbita pamutfonalat, amiket kb. két éve vásároltam, mert annyira tetszett a színük. Készült már belőlük babatakaró, nászajándék takaró és pulcsi is, de még bőven van annyi, hogy egy csíkos pulóvert kössek belőlük. És még marad is...
















































Szöszivel kívánok nektek szép (és hűvös) vasárnapot!

14 megjegyzés:

  1. Jaj, de szépek ezek a vízzöld színek így együtt - és persze Szöszi is az a változékony macskaszemeivel. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretem én is ezeket a Balaton-színeket, és pont jókor bukkantak elő a doboz mélyéről :) Szöszi pedig úgy csodás, ahogy van...

      Törlés
  2. What a pretty little kitty! And that yarn is mighty pretty too. It looks so soft. They both do!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you :) We found Szöszi on the street, she was ill and sooo tiny (about 5 weeks old). But now she is full of energy. And she loves my yarns :)

      Törlés
  3. Kedves Annás! Nagyon köszönöm, hogy írsz nekünk Szösziről! Imádnivaló! Az elmúlt napokban többször is néztem a blogodat, hogy van-e valami hír a pici cicukáról.
    Üdv.: Ibolya

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Időnként biztosan feltűnik majd Szöszi a blogon, bár most elég nehéz fotózni őt, mert állandóan ficánkol és szaladgál :)

      Törlés
  4. Milyen nagy már!!! És milyen gyönyörű cica lett belőle!
    Azon gondolkoztam, hogy ezek a cicák, akiket úgy ment meg az ember, sokkal hálásabbak, mint a többi cica....és valahogy ragaszkodóbbak is :o)
    Nagyon tetszik a csíkos pulcsi színe! De úgy látom Szöszinek is! Remek ízlése van :o)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szép macsek tényleg, és okos is :) Nekünk eddig befogadott cicáink voltak, Sütit -10 fokban találtuk, valaki az utcára tette, Tituszt és Pamacsot ránk sózták, azóta is hálás vagyok érte :) Zeusz is ránk tukmált macska volt, imádtam, és most a ház előtt volt ez a kis félholt jószág... Tényleg hálásak, nagyon...
      A pulcsinak már csak egy ujja hiányzik, és együtt kötjük Szöszivel :)

      Törlés
  5. Alapvetően kutyás vagyok, bizony egy csöppet sem tagadom - de a te cicafotóidat nagyon szeretem nézegetni és mellé a cicatörténeteket is olvasgatni. Valahogy olyan természetes itt a szép fonalak között fel-feltűnő okos kis macskafejecske, vagy puha tappancs.
    Szóval egy szó, mint száz: én is a fellelkesült blogolvasók közé lépek, azaz mindenki nevében kérek szépen ezután is sok-sok Szöszit! :)
    Zeusz cicáról azóta sincs hír?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szeretem a kutyákat is, egyszer majd lesz két kutyám, csak most még nem jött el az ideje. Valószínű, hogy egyszer véletlenül a házunk előtt ül majd az a kettő, aki ide tartozik :)

      Lesznek még Szöszifotók, fotogén macska, csak mostanában elég fürge, úgyhogy a legtöbb kép homályos...
      Zeusz azóta sem jelentkezett, pedig várom, hátha felbukkan...

      Törlés
  6. A pulcsinak semmi köze a Balatonhoz, egyértelműen ennek a tündérnek a szeme! Igazi, neked való kis csibész! 😸

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szöszinek jól állnak ezek a színek, és a kanapénk színei, és a párnáké, és a takaróké, de jól mutatott hétvégén a barátnőm kékvirágos szoknyáján is :)
      Amúgy pedig ezek a Balaton színei, láttam...

      Törlés
  7. Ó, a Balaton, beleszeretem én is! Tökéletes név a remek pulcsidnak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szeretem a Balatont, szinte minden nyáron kempingezünk ott néhány napot. Valahogy nem teljes a nyár a Balaton nélkül...

      Törlés