2013. március 15., péntek

márciustizenöt

March???

















































Már tegnap délutántól elkeserítően alakult az időjárás, de estefelé már kimondottan ijesztő volt, amikor az úton átsüvítő hófúvásban, a jeges úton hússzal tudtunk csak közlekedni. Ma reggelre pedig tizenöt centiméternyi hó takarta a kertet. Nem mondom, hogy örültem neki, főleg, mert Villányba készültünk egy borkóstolós, kirándulós, beszélgetős hétvégére. A hóhelyzetet látva végül nem mertünk elindulni.
A macskák nagyjából öt percig élvezték a havat, ugráltak, bukfenceztek, kergetőztek, de aztán inkább bekéretőztek, és összegömbölyödtek a kuckójukban.
















































Most, hogy itthon rekedtünk, elővettem a menta színű kardigánomat, aminek már csak az egyik ujját kell meghorgolnom és a gombokat kell felvarrnom az elejére. Remélem, még ma elkészülök vele. Megyek is horgolni...

9 megjegyzés:

  1. Esetleg találkozhatnánk a mintájával a következő Motolla magazinban? Mondjuk egy amigurumival? :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a kardigán nem tud megjelenni a Motollában, mert nem Barkás fonalból, hanem Dropsból készült. De van már ötletem egy hasonló kardigánra a következő Motollába is :)

      Törlés
    2. Így is jó! :D

      Meg jó lenne, (ha már így belejöttem a kívánságosdiba)egy 140-146-os körüli lányka kardigán is :) Vagy mondjuk egy anya-lánya kardigán, úgyis Neked is van egy szép nagylányod! :)

      Egyébként Motolláról amikor először olvastam csak az volt odaírva, hogy kötős. Majdnem bele se lapoztam. Amikor mégis, majd kiugrottam a bőrömből a Rozi láttán, amit azonnal megrendeltem, de szégyenszemre még nem fogtam bele.

      Törlés
    3. Jó ötlet az anya-lánya kardigán, most elindítottad a vezérhangyát nálam :)
      Még régebben, amikor a Rozettát horgoltam, született meg az ötlet, hogy egy kicsit egyszerűbb körkardigánt is készítsek, ő lett a Rozi. A neve előbb volt meg, mint az ötlet, hogy milyen legyen :) Remélem, szeretni fogod, ha elkészül. Majd mutasd meg, nagyon kíváncsi vagyok mindig, mások hogyan készítik el, hogyan értelmezik át a mintáimat.
      Amíg megírtam a kommentet, kitaláltam a kardigánokat :))) Gyorsan le is rajzolom őket...

      Törlés
    4. Nagyon boldoggá tettél! Remélem belefér a következő Motollába! (Vagy esetleg felkerül simán a megvásárolható minták közé, hogy előbb hozzájuthassunk! :D)

      Törlés
  2. Jó horgolást és gombfelvarrást Annás. A gombjaid nagyon szépek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elkészült a kardigán :) A gomboknak meg nagyon örültem, elég kicsi volt az esélye annak, hogy pont olyan színű gyöngyházgombokat találjak, mint amilyen fonalból horgoltam a kardigánt. A gombokat egyébként a Gombudvarban vettem.

      Törlés
  3. ha ilyen szép képeket mutatsz, a havat sem bánom. a macskák nagyon aranyosak, legalább ők élvezték - ha kis időre is - a későn jött telet. a kardigánod nagyon szép lesz ám!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon haragudtam a hóra, mert Villányba mentünk volna borozni és kirándulni a hosszú hétvégén, de nem mertünk elindulni. Majd bepótoljuk valamikor a tavasszal. A kardigán kész, és holnap abban megyek dolgozni :)

      Törlés