2013. január 24., csütörtök

Furcsa spagetti...

Funny spaghetti :)

















































...készült ismét a konyhámban :) Nedvesen igen szép színei vannak a frissen festett gyapjúnak, de ahogy megszárad, kicsit világosabb lesz majd. Nem baj, úgy is jó lesz. Nagyon várom, hogy végre felgombolyíthassam és köthessek belőle valami szépet...
















































És szép lassan azt is megtanulom, hogyan dokumentáljam a kísérleteimet és a modelljeimet, mert bizony ezen a téren igen nagy trehányságban szenvedek...

14 megjegyzés:

  1. nagyon profi:-)

    azt hittem, életem első darabja a stripes to keep me warm lesz, amit lemértem blokkolás előtt és blokkolás után, de a nyaka kimaradt. mértem én, csak valaki bezavart, majd a zavarás végén lemértnek tekintettem és blokkoltam:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azt szoktam elfelejteni, hányas tűvel horgoltam. Szerencsére gyakran fotózom a félkész holmikat is, ezért néha látszik a képen, milyen színű a horgolótű nyele :) De ez így nem igazán tudatos, úgyhogy más módszerhez folyamodtam január eleje óta.

      Törlés
  2. Hűha, mennyire szép! A fonal is, a kép is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsit foltos lett a fonal, de majd azt mondom, ilyenre akartam festeni :)

      Törlés
  3. engem is egyre jobban foglalkoztat a festés. szeretem nézni, mások hogyan csinálják :) remélem, jön majd egy részletesebb beszámoló a tapasztalataidról!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először én is csak nézegettem, de nem bántam meg, hogy bele is fogtam. Szerintem neked is tetszene a festés :)

      Törlés
  4. Szépségesek. Mostanság eljátszottam a gondolattal, hogy talán fel kellene vennem a fonalat(mindkét értelemben). Ha felvenném, akkor ilyen színeket szeretnék. Ilyen lilákat, kékeket.
    Már ha...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajrá, hajrá, kíváncsi vagyok az új ötleteidre :)

      Törlés
  5. Gyönyörű lett!!!
    Egy adag színátmenetes, vagy több különböző színű gombolyag? A jegyzetelés meg külön díjazott, meg is jegyzem jóóóól magamnak:)

    VálaszTörlés
  6. ..nagyon jó színek lettek!Vajon mi készül belőle?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tegnap még biztos voltam benne, hogy tunika, de ma már eszembe jutott egy újabb ötlet. Nálam ez így szokott lenni, amíg el nem készül, akármi is lehet belőle :)

      Törlés
  7. Jaj, de megdobbantottad a kicsi szívemet ezzel a színkombinációval! :) Dönölűűűű! :)
    A dokumentálási és egyéb rendszerezési praktikáidról pedig szívesen olvasnék, komoly hiányosságaim vannak ezen a téren.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No akkor majd dokumentálom a dokumentálásomat, és írok belőle egy posztot, jó?

      Törlés