2011. szeptember 2., péntek

Színre színt

Tone in tone







































Mindig találok valami újdonságot, ami megmozgatja a fantáziámat. Most éppen Gabi új fonalával, a Vattacukorral játszom :) Azt hiszem, nálam az ősz egyik slágere lesz puhasága és finom árnyalatai miatt. És hogy kicsit megszelídítsem, mellé fogtam egy szál hűs bambusz Limonádét.



There are new yarns at Gabi's Barkafonal, and it's a big fun try something new. I crochet together Vattacukor (mohair) and Limonádé (bamboo).








































Szerintem csak izgalmasabb lesz a végeredmény, hogy szinte ugyanolyan árnyalatú mindkét fonal...
Szóval most ezzel szöszmötölök :)

Szép hétvégét mindenkinek!


And I find really exciting working with these different structured but similar coloured yarns...

Have a nice weekend!

6 megjegyzés:

  1. Én örülök nagyon hogy megosztod ezeket az ötleteidet. Sokat okulok és merítek belőle.


    Gyönyörű a két fonal együtt, nekem pl. eszembe se jutott volna összefogni őket.



    :)))

    VálaszTörlés
  2. Kíváncsi vagyok mi születik belőle!!

    VálaszTörlés
  3. A legjobb a két fonal párosításában, hogy visszabontható, ha módosítani szeretnéd a nagy művet. Ez önmagában a bambusznál nem volt gond eddig sem, de próbáltatok már mohairt bontani? Én próbáltam... Hosszas kínlódás után ollóval oldottam meg a problémát :( De ha ehhez a sima bambuszhoz hozzáfogom a bundás fonalat, óvatosan tudom bontani :)

    VálaszTörlés
  4. Jó kis 'házasság', sok izgalmat rejt, az biztos!

    VálaszTörlés
  5. Igen, egészen új fonallá alakulnak így együtt :)

    VálaszTörlés