2010. november 7., vasárnap

Nyolcgombócos kistáska :)

Little crocheted bag



Hogy miért ez a bejegyzés címe? Azért, mert 8 gombolyag Barka Gilice fonalat nyerhettek, ha egy hasonló táskát horgoltok, saját ízlésetekre formálva. A játék pontos leírását és a táska elkészítésének menetét a Barka Fonal Horgolósulijában olvashatjátok.

You can find the tutorial of this chrocheted bag here, only in Hungarian but the photos help you.





Versenyen kívül megmutatom, hogy mivel díszítettem az egyszerű fehér táskát.



Horgoltam rá egy kis havasi gyopárt :) Hópelyhet szerettem volna, de valahogy mindig virág formája lett...

And at the end I decorated my little bag with this crocheted flower. I think it's an Edelweiss (Leontopodium alpinum), isn't it?

12 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Én nem tudok se kötni, se horgolni, egy teljesen laikus szemével mondom, hogy elbűvölő:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ízléses lett a végeredmény. Elolvastam lépésről- lépésre a suliban írtakat, majd egyszer...:o) Üde színfolt lesz majd a sok nemezelt tatyóm között.

    VálaszTörlés
  3. Álomszép. :)) Visszafogott, egyszerűen elegáns.

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű! A gyöngyök teszik tökéletessé.

    VálaszTörlés
  5. jaj ,Annás valami meseszép!Olyan finom törékeny a kis virággal!Nagyon nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  6. De jó, hogy sikert aratott a táska :) Hát akkor hajrá, horgoljatok valami hasonlót, még nyerhettek is vele! És arra is nagyon kíváncsi vagyok, hogy ebből az egyszerű alapból kiindulva kinek merre kalandozik el a fantáziája :)

    VálaszTörlés
  7. Hát ez megint csodaszép lett. Imádom a kezed alól kikerülő varázsholmikat. :)

    VálaszTörlés